بازدید 14722

سفر ارزان به بهترین سواحل در نوروز و تابستان

کد خبر: ۷۳۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 17 October 2017
در این مقاله قصد داریم شما را با دو تور گردشگری که نسبت به مقاصد و تورهای خارجی دیگر کمتر شناخته شده هستند آشنا کنیم.تورهای خارجی بسیار زیادی امروزه در دسترس همگان است و همین امر انتخاب یکی از آنها جهت گذراندن تعطیلات نوروز یا تابستان را بسیار سخت می نماید.

به گزارش تابناک، از طرفی برای بسیاری از افراد انتخاب یک کشور یا شهر خارجی جدید که قبلا به آن مسافرتی نداشته اند نوعی ریسک محسوب می شود به همین دلیل هم است که بسیاری ترجیح می دهند بارها از یک تور خاص مثلا تور استانبول یا تور آنتالیا و حتی تور دبی استفاده کنند تا اینکه به یک کشور یا محل جدید بروند.

در اینجا می خواهیم دو تور مسافرتی را به شما معرفی کنیم که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.بازدید از این دو مقصد گردشگری می تواند تجربه ای متفاوت محسوب شود و اگر آژانس برگزار کننده تور خود را به درستی انتخاب کنید مطمئنا سفری بسیار خاطره انگیز به این کشورها خواهید داشت.

مزیت بزرگ دیگر تورهایی که می خواهیم معرفی کنیم این است که این شهرها و مقاصد توریستی از جمله ارزان ترین سواحل گردشگری دنیا محسوب می شوند و در کنار مناظر بِکر و تفریحات گوناگون ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند.

اندونزی - بالی


جزیره بالی یکی از جزایر کشور اندونزی است که به "جزیره خدایان" و همچنین "بهشت اندونزی" معروف است.سفر به این جزیره فوق العاده زیبا یکی پیشنهادات ویژه ما برای گذراندن تعطیلات نوروز است.در کنار سواحل بسیار زیبا ، معابد بودایی باستانی و همچنین موزه های تاریخی ، تفریحات و سرگرمی های بسیار زیادی نیز در این جزیره وجود دارد. پارک آبی وسیع و بسیار پیشرفته این جزیره یکی از آنها است ، پارک آبی بالی در واقع به عنوان بهترین پارک آبی آسیا و سومین پارک آبی برتر دنیا شناخته می شود که حتما باید در برنامه سفرتان به بالی جایی برای آن در نظر بگیرید.
 

جاذبه دیگر تور بالی ، معابد خارق العاده ای است که از دوران بسیار دور باقی مانده اند و همچنان نیز مورد احترام مورد بومی بالی هستند.مکان های بعضی از این معابد بسیار شگفت انگیز است بصورتی که گاهی برای بازدید از آنها باید با پای پیاده و درمیان کوه ها و جنگل های بسیار زیبا سفر کنید.آثار باستانی در این جزیره هر علاقه مندی به این گونه آثار را به وجد خواهد آورد.

 

غواصی را می توان سومین جاذبه و تفریح محبوب تور بالی به حساب آورد.این جزیره به دلیل دسترسی به آب های آزاد ، محل های مختلفی جهت انواع غواصی از مبتدی تا حرفه ای را اختصاص داده است.شما می توانید سوار بر اسکوترهای مخصوص زیر آب ویا با لباس های مخصوص غواصی به اکتشاف دنیای زیر آب بپردازید. بالی دارای یکی از بهترین تورهای گردشی زیر اب است که یکی از این تورها غواصی درون کشتی غرق شده است ، این کشتی به نام USAT Liberty در سال 1942 در نزدیکی سواحل بالی به گل نشست و غرق شد و امروزه امکان غواصی در خرابه های آن وجود دارد که تجربه ای شگفت انگیز برای علاقه مندان دنیای زیر آب محسوب می شود.

آژانس الماس نشان به عنوان مجری مستقیم برگزاری انواع تور بالی شما را دعوت به سفر به این جزیره شگفت انگیز می کند.بخصوص در تعطیلات نوروز و اواخر تابستان و پاییز که آب و هوای بالی بسیار مطلوب است.

 بلغارستان – وارنا


بلغارستان یکی از کشورهای اروپای شرقی است که در مسیر اتصال اروپا به آسیا از طریق ترکیه قرار دارد.همچنین این کشور یکی از کشورهایی بوده که در دوره باستان در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است.

غیر از شهر تاریخی صوفیا که پایتخت بلغارستان است ، شهر وارنا را می توان محبوب ترین مقصد گردشگری بلغارستان عنوان کرد که سرمایه گذاری های زیادی دراین شهر ساحلی برای جذب توریست انجام گرفته است.

وارنا سومین شهر بزرگ بلغارستان و مملو از سواحل و تفریحگاه های ساحلی با مناظری فوق العاده و امکاناتی بسیار عالی است و آن را به مکانی فوق العاده برای گذراندن تعطیلات در نوروز و فصل بهار و تابستان کرده است.

بهترین هتل های بلغارستان در وارنا واقع شده است که با قیمت های بسیار مناسب امکانات فوق العاده ای را در اختیار مسافران تور بلغارستان قرار می دهد.

سواحل اسموکینی،البناوساحل آفتابی بلغارستان درشهروارنا ، از جمله زیبا ترین سواحل اروپا و دریای سیاه محسوب می شوند ، اگر قصد سفر با تور به وارنا بلغارستان را دارید نام این سواحل را به خاطر بسپارید چراکه گذراندن تعطیلات در این ساحل ها خاطره بسیار خوبی از فضای آرام و منظره زیبای دریای سیاه برایتان به جای خواهد گذاشت.
 
 
 
در سواحل بکر و بسیار زیبای وارنا انواع تفریح ها ، از موج سواری ، ماهیگیری ، غواصی و اسکی روی آب در دسترس است همچنین سواحل طولانی دریای سیاه در وارنا بلغارستان محل بسیار خوبی برای دوچرخه سواری و پیاده روی و استفاده از آب و هوا و چشم اندازهای زیبای این شهر محسوب می شود.

پارک آبی فوق العاده زیبای شهروارناودلفیناریوم نیزاز جمله بهترین گزینه ها درتورتابستانی بلغارستان هستند ومیتوانید اوقات خوشی را درکنارخانواده سپری کنید.

تور وارنا بلغارستان نیز از جمله تورهای ارزان و مناسب به شمار می رود که نسبت به هزینه آن کاملا رضایت و انتظارات شما را از سفر به یک شهر ساحلی برآورده خواهد کرد.

آژانس الماس نشان به عنوان یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین برگزار کننده‌گان تور بلغارستان راهنمای شما در روزهای سفر به این کشور زیبا و شهر ساحلی وارنا می باشد.

اگر دوست دارید تعطیلات نوروز و سایر تعطیلات خود را به بهترین شکل بگذرانید کافی است با مشاوران آژانس الماس نشان تماس گرفته و بهترین پیشنهادها را از ما دریافت نمایید.

تلفن تماس با شعبه الماس نشان ( کارگر جنوبی ) :  54171-021

تلفن تماس با شعبه الماس نشان ( سعادت آباد ) : 25712 -021

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل