بازدید 4015

بیانیه حمایت ترزا می و رئیس کمیسیون اروپا از برجام

کد خبر: ۷۳۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶ 17 October 2017
ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس و 'ژان کلود یونکر' رئیس کمیسیون اروپا با صدور بیانیه‌ای مشترک، خواستار حفظ توافق هسته‌ای با ایران شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای دفتر نخست‌وزیری انگلیس، در این بیانیه آمده است که طرفین در ملاقات با یکدیگر در بروکسل، پیرامون چالش‌های بین‌المللی و اروپایی مذاکرات سازنده‌ای را داشتند.
 
این بیانیه می‌افزاید: آنها در رابطه باحفظ توافق هسته‌ای با ایران، تلاش برای تقویت امنیت شهروندان اروپایی و جنگ علیه تروریسم گفت‌وگو کردند.
 
در همین ارتباط، وزیران امور خارجه 28 کشور عضو اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) در لوکزامبورگ گردهم آمدند و با صدور بیانیه ای بر لزوم حفظ و حمایت از توافقنامه هسته ای وین تاکید کردند.
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ، بیانیه این اتحادیه را درباره برجام قرائت کرد که در آن آمده است: اتحادیه اروپا، آمریکا را به پایبندی به تعهداتش در توافق هسته ای ایران (برجام) فرا می خواند.
 
دراین بیانیه آمده است: برجام که نتیجه 12 سال دیپلماسی است عنصر اصلی در طرح جهانی برای منع گسترش سلاح های هسته ای و لازمه حفظ امنیت در منطقه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر