بازدید 4209
۳
جام جهانی فوتبال زیر17سال و صعود مقتدرانه با مربی ایرانی

نوجوانان ایران4-نوجوانان آلمان0/گلباران دروازه ژرمن ها با درخشش بچه یوزها

ملی‌پوشان نوجوان ایران که با چهار گل دلفی، صیادمنش و نامداری حریف پرآوازه اشان را با شکستی پرگل مواجه کردند، با این برد با 6 امتیاز در صدر گروه C مرحله گروهی رقابت‌‌های جام‌جهانی 2017 قرار گرفتند و پیش از بازی آخر به دور بعدی مسابقات صعود کردند. تیم ایران در نخستین بازی خود با نتیجه 3 بر یک مقابل گینه به برتری رسیده بود تا بازی با کاستاریکا تشریفاتی شود.
کد خبر: ۷۳۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 10 October 2017
شاگردان عباس چمنیان که در اولین دیدار جام جهانی نوجوانان فراتر از انتظارات ظاهر شدند، در دومین بازی خود مرزهای شگفتی را پشت سر گذاشتند و آلمان نامدار را گلباران کرد. نوجوانان ایرانی با ارائه نمایشی بی نقص موفق شدند با چهار گل دلفی، صیادمنش و نامداری حریف پرآوازه اشان را با شکستی پر گل از پیش رو بردارند.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت های جام جهانی زیر 17 سال با برگزاری مسابقات در گروه های شش گانه در حال پیگری است و تیم ملی ایران امشب با جشنواره گل تیم بزرگ المان را درهم کوبید.

نوجوانان ایران4-نوجوانان آلمان0/گلباران دروازه ژرمن ها با درخشش بچه یوزها

کوچولوهای ایران به همراه آلمان، کاستاریکا و گینه در گروه سوم رقابت ها قرار دارند و به لطف پیروزی 3 بر 1 در اولین دیدار برابر گینه در صدر جدول قرار گرفته بودند و  آلمان هم با پیروزی 2 بر 1 مقابل کاستاریکا 3 امتیازی شده بود ولی امروز تیم ایران نشان داد که صدرنشینی اش تنها به دلیل تفاضل گل نیست و با درهم کوبیدن ژرمن ها و زدن چهارگل به این تیم؛ صعود خود را قطعی کردند.
چند بازیکن نوجوان ایران که در همان 90 دقیقه نخست اسم شان را در این تورنمنت جهانی مطرح کرده بودند، با پیروزی برابر آلمان ثابت کردند که درخشش شان اتفاقی و مقعی نبوده است. 

ترکیب ایران: علی غلام زاده، امیر حسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، احمد جلالی، علی ستاوی، محمد غبیشاوی، محمد شریفی( 84 مجید نصیری)، محمد قادری، یونس دلفی (66 وحید نامداری)، امیرحسین حسین زاده (55 سعید کریمی ) و الهیار صیادمنش
سرمربی: عباس چمنیان
 
ترکیب نوجوانان آلمان: پلاگمن، نیتزل، مای، بولر، بکر، کیتل، اوکو، یِبواه، ستین، ماجتسشاک و آرپ
سرمربی: کریستین ووئک

شرح گل‌ها
گل اول ایران/دقیقه 5: یونس دلفی مهاجم نوجوانان ایران موفق شد پس از چند رفت و برگشت در همان دقایق ابتدایی گل اول بازی را از میان پاهای گلر دروازه بان آلمان وارد دروازه این تیم کند. در صحنه گل ارسال توپ از سمت چپ خط دفاعی آلمان موقعیت شوتزنی را برای مهاجمان ایران فراهم کرد و در برگشت یونس دلفی با شوتی زمینی موفق به ثبت اولین گل بازی شد.

گل اول ایران/دقیقه 42: یک ضربه ایستگاهی از جناح راست خط دفاعی آلمان نصیب ایران شد. الله یار صیادمنش پشت این ضربه ایستاد و با ارسالی بی نقص زمینه گل دوم ایران و دبل یونس دلفی را فراهم کرد. دلفی در دهانه دروازه با سر به توپ سائید و گل دوم ایران روی تابلو ثبت شد.

گل اول ایران/دقیقه 47: نوجوانان ایرانی مانند نیمه اول با توپ پر وارد زمین مسابقه شدند و خیلی زود در دقیقه 47 موفق شدند روی ارسال یونس دلفی از سمت چپ خط دفاعی آلمان  که دو گل اول بازی را به ثمر رسانده بود،  و ضربه ی سر زیبای الله یار صیادمنش به گل سوم برسند.

گل اول ایران/دقیقه 74: هجوم بازیکنان ایرانی وحید نامداری بازیکن تازه وارد ایران را در موقعیت تک به تک با گلر آلمانی ها قرار داد و این بازیکن هم با دقت موفق و با ضربه ای بغل پا موفق به ثبت گل چهارم شد.

نوجوانان ایران4-نوجوانان آلمان0/گلباران دروازه ژرمن ها با درخشش بچه یوزها

تیم نوجوانان ایران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پاینده باشید دلاوران ایران زمین
همه شیر بچه های ایران ستاره بودند ، تولد کهکشان ایران مبارک باد
تبریک به این شیر مردان نوجوان واقعا باعث غرور ما ایرانیها هستین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر