بازدید 8110

حضور تویوتا، لکسس، نیسان و سوبارو در نمایشگاه خودروی توکیو

کد خبر: ۷۳۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 09 October 2017
تویوتا اولین جزئیات از سدان مفهومی جدید خود را اعلام کرده است. این خودرو در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 حاضر خواهد بود. خودروی مورد بحث، تویوتا کراون کانسپت است که پیش‌نمایشی از مدل تولیدی بوده و این خودرو تابستان سال آینده وارد بازار خواهد شد. اولین نسل کراون در سال 1955 وارد بازار ژاپن شد و پنجمین نسل آن نیز سال آینده پدیدار خواهد شد. نسل فعلی کراون از سال 2012 در بازار حضور دارد بنابراین تویوتا این فرصت را داشته تا نسل جدید کراون را با تمامی تجربیات خود از جمله ارتباطات خودرو به خودرو و سیستم‌های ایمنی پیشرفته بسازد. این خودرو در نوربرگ رینگ نیز تست شده و از معماری جهانی جدید تویوتا بهره می‌برد. این پلتفرم که با نام اختصاری TNGA شناخته می‌شود در سدان کمری نیز بکار گرفته شده است.



لکسوس برای حضور در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 برنامه‌های مفصلی را تدارک دیده که یکی از آن‌ها نمایش سدان جدید LS است. البته این برند لوکس ژاپنی سورپرایزی نیز خواهد داشت. بخش لوکس تویوتا در بیانیه خود برای حضور در نمایشگاه توکیو گفته که برنامه‌هایی برای معرفی کانسپتی جدید دارد. این کانسپت برای اولین بار رونمایی خواهد شد. تمام چیزی که تا این لحظه مشخص شده همان بیانیه کوتاه لکسوس است. جزئیات کامل مربوط به این خودرو در 25 اکتبر مشخص خواهد شد. اگرچه چیز زیادی درباره این خودروی مفهومی نمی‌دانیم اما احتمال زیادی وجود دارد که با یک کراس اوور سه ردیفه مواجه شویم.



پس از پیش‌نمایش کانسپت جدید لیف نیسمو، نیسان هم‌اکنون به‌صورت رسمی پرده‌ها را کنار زده و توانسته‌ایم اولین بار چهره این خودرو را ببینیم. لیف نیسمو کانسپت اواخر این ماه در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 معرفی عمومی خواهد شد. همان‌گونه که انتظار می‌رود، این خودرو که احتمالاً پیش‌نمایشی از نسخه تولیدی خواهد بود دارای کیت بدنه گیراتر شامل سپرهای بازنگری شده، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب و جزئیات قرمز در سراسر بدنه می‌باشد. این به‌روزرسانی‌ها که توسط بخش موتوراسپورت و تیونینگ نیسان انجام شده‌اند باعث بهبود عملکرد آئرودینامیکی لیف نیسمو می‌شوند. همچنین تغییراتی نیز در کابین خودرو صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به قطعات قرمز رنگ در اطراف ورودی‌های هوا، صندلی‌ها، درب‌ها و غربیلک فرمان اشاره کرد. 



کانسپت جدید نیسان لیف تنها طرح مطالعاتی نیسمو نیست که در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 حاضر خواهد بود زیرا این خودروساز ژاپنی پکیج مشابهی را برای مینی ون خود یعنی Serena تدارک دیده است. نیسان می‌گوید پرفورمنس این خودرو را بدون قربانی کردن اصول آن که همانا دوستدار خانواده بودن است افزایش داده و طراحی خارجی Serena دارای ذات خاص نیسمو است که آن را می‌توان در سپرها و رینگ‌های جدید و همچنین جزئیات قرمزرنگ بدنه دید. اگرچه طراحی بیرونی خودرو نسبت به مدل عادی تغییرات زیادی را متحمل شده اما کابین تفاوت زیادی نداشته و تنها مواردی که نشان می‌دهند این یک مینی ون معمولی نیست به جزئیات قرمزرنگ غربیلک فرمان و اطراف ورودی‌های هوا مربوط می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که صندلی‌ها الگوی متفاوتی داشته و تِم قرمز تیره‌تری برای دوخت متضاد روی داشبورد و پانل درب‌ها بکار گرفته شده است.

سوبارو روزهای کاملاً شلوغی را در نمایشگاه خودروی توکیوی امسال دارد. ما قبلاً جزئیات کانسپت پرفورمنس Viziv، مدل BRZ STI اسپورت و WRX STI S208 را خدمت شما عزیزان ارائه کرده‌ایم اما سوبارو به همین مدل‌ها بسنده نکرده و خودروهای بیشتری را روانه کارزار کرده است. علاوه بر مدل‌های یاد شده، این خودروساز ژاپنی سه مدل تولیدی خود را نیز با تغییرات جالب برای تمایز از نسخه‌های عادی در توکیو حاضر کرده است. یکی از خودروهای حاضر در تصاویر نسخه‌ای از ایمپرزا با نام فیوچر اسپورت کانسپت است که به واسطه رنگ زرد روشن، سپرهای جدید جلو و عقب، یک جفت خروجی اگزوز در وسط و… از مدل‌های عادی متمایز شده و دارای ظاهر اسپورتی است. 



منبع: پدال


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی