بازدید 6558

ارزیابی دانش‌آموختگان از دوره‌های MBA شهیدبهشتی

کد خبر: ۷۳۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 09 October 2017
در جشن دانش آموختگان سال‌های ۹۲ تا ۹۵،  برای حفظ و گسترش ارتباطات حرفه ای و اجتماعی به دست آمده، شورای موسس کانون دانش آموختگان MBA به عنوان یکی از گسترده ترین و ارشدترین گروههای دانش آموختگی حرفه ای کشور تشکیل شد.

به گزارش تابناک، دکتر شهداد شعبانی، مدرس «مبانی سازمان و مدیریت» دوره‌های یک ساله مدیریت اجرایی دانشگاه شهید بهشتی، با تأکید بر اینکه کسانیکه دوره های MBA را پشت سر می‌گذارند به عنوان فارغ‌التحصیلان حوزه مدیریت با توانمندی کاربردی در مدیریت امور سازمان شناخته می‌شوند،  افزود: معمولا کسانیکه وارد این دوره‌ها می‌شوند، می‌دانند که معیار أخذ مدرک نیست بلکه مهارت‌آموزی سرلوحه برگزاری این دوره‌هاست؛ لذا بهتر است اینطور بگویم فردی که از این دوره‌ها فارغ‌التحصیل می‌شود باید بتواند کاری در راستای بهبود و توسعه سازمان انجام دهد و لذا شرکت در این دوره مختص رشته‌ای خاص نیست.

حسن عدل خواه، دانش‌آموخته MBA یکساله دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت مدیره بیمه رازی با بیان اینکه همواره درصدد شرکت در دوره‌های مهارت آموزی از قبل انقلاب تا بعد از آن بوده‌ام، اظهار کرد: برای شخص خودم با وجودی که تحصیلاتم حسابداری بود، کلاسهای حسابداری بسیار جذاب بود زیرا دوره‌هایی که بنده گذراندم مربوط به 35 سال پیش می‌شود و لذا این دوره فشرده نکات نویی را به من منتقل کرد که به نظرم فراگیری آن برای یک آدم زنده ضروری است.

رئیس هیئت مدیره الکترونیک کارت دماوند درباره دیگر دلایلی که وی را به این دوره‌ها کشاند نیز گفت: مهم‌ترین دلیل آن بود که MBA فراتر از یک درس است؛ یعنی اینکه تجربیات آدم‌هایی که در این دوره‌ها دور یکدیگر جمع می‌شوند به اندازه‌ای است که کافی است تنها در هر کلاسی با دو سه تجربه جدید مواجه شوید، ناخودآگاه باعث ارتقای مهار‌ت‌های شما می‌شود.

 

دکتر ندا اسماعیلی، دندانپزشک و دانش‌آموخته مدیریت عالی کسب‌وکار دانشگاه شهید بهشتی ابراز کرد: آنچه از طریق آموزش در دوره‌های mba به دست آوردم قابل لمس برای خودم و همکارانم بوده است زیرا در تعاملات فردی‌ام در جامعه، با بیماران و همکارانم موفق‌تر از گذشته بوده‌ام و حتی شرکت در دوره MBA توانست در توسعه کسب‌وکار و مهارتهای شغلیم بسیار کمک کننده باشد. وی همچنین خاطر نشان کرد: این دوره‌ها برایم به اندازه‌ای پر بار بود که توانستم سطح فعالیت‌های خود را از یک NGO داخلی به سطح بین‌المللی برسانم و از این حیث به تمامی همکارانم پیشنهاد می‌کنم تا حتما برای ارتقای دانش فردی خود در دوره‌های MBA دانشگاه شهید بهشتی شرکت کنند.

عبدالله کوصدقی؛ دانش‌آموخته دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و مشاور فنی در صنعت پلاستیک با ابراز خرسندی از شرکت در دوره‌های مذکور که به همت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در طول چهار ترمی که در این دانشگاه حضور داشتم با بهترین اساتید و بیش از 50 دوست آشنا شدم که همگی از مدیران و فرهیختگان این مرز و بوم بودند.

دکتر ریحانه رنجبری، داروساز و مسئول بهداشت درمان خیریه عسکر مهدی که یکی از دانش‌آموختگان دوره عالی مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه شهید بهشتی است، با تأکید بر اینکه شرکت در دوره های MBA حرفه ای از منظر مدیریت داروخانه برای من بسیار ضروری بود، اظهار کرد: دوره‌های مدیریت اجرایی یا MBA حرفه ای از جمله دوره‌هایی است که برای فراگیری اصول مدیریتی و مباحث آموزشی آن باید حتما در کلاس‌ها شرکت داشت در غیر این صورت دوره‌های مجازی آنقدر قابلیت القای فنون و اصول مدیریتی را ندارد.

امیر شاهرخی، مدرس دروس مدیریت استراتژیک و تحول در دوره های MBA و از دست اندرکاران برگزاری دوره ها گفت: در کنار تمام مشکلاتی که پیش روی برگزاری چنین دوره های بزرگی است، مشاهده موفقیت دوره ها و رضایت دانش آموختگان، برای ادامه کار به همه دست اندرکاران انرژی دوچندان می دهد. با توجه به کیفیت بالای دانش پذیران و استفاده از استادان بسیار گزیده، امسال ساماندهی دانش آموختگان به عنوان حلقه مکمل در راس برنامه ها قرار خواهد گرفت. همچنین مانند گذشته این امکان برای داوطلبان دوره های MBA فراهم شده است تا با ثبت نام رایگان از یکی از طرق زیر در «سمینار حضوری رایگان» از نزدیک با رشته MBA آشنا شده و پاسخ سوالات خود را از مسئولان و دست اندرکاران دوره دریافت کنند:

 http://mbaedu.ir/eform-mba

   t.me/dbamba

02122439033

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار