بازدید 12100
۱

افشای مرگ پسربچه در پزشکی قانونی

کد خبر: ۷۳۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 08 October 2017
 به‌دنبال اعلام نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ پسرک دو ساله که چند ماه قبل به‌طور مرموزی جان باخته بود بازپرس جنایی دستور احضار پدر کودک را صادر کرد.
 
به گزارش ایران، خرداد امسال زن و مرد جوانی که کودکی در آغوش داشتند به بیمارستانی در تهران مراجعه کردند. اما پزشکان در همان معاینات اولیه از مرگ پسرک خبر دادند.
 
بلافاصله هم موضوع از طریق پلیس به بازپرس کشیک پایتخت اعلام شد. مادر کودک در تحقیقات مقدماتی به بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: «پسرم سرما خورده بود و حالت تهوع داشت.
 
 برای همین بعد از خوردن ناهار روی مبل دراز کشید و من تلویزیون را روشن کردم تا با دیدن کارتون کمی سرگرم شود. همسر و دخترم هم به بیرون از خانه رفتند. بعد از بازگشت همسرم متوجه شدم که حال پسرم خوب نیست. خیلی سریع او را به بیمارستان منتقل کردیم اما به ما گفتند او تشنج کرده و به کما رفته است.
 
متأسفانه ساعتی بعد هم جان باخت.» باتوجه به مشکوک بودن مرگ پسرک، جسد برای تعیین علت مرگ و آزمایش سم شناسی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
 
پس از آزمایشات سم شناسی، پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت بر اثر مصرف متادون اعلام کرد. بنابراین بازپرس جنایی دستور احضار پدر و مادر کودک را صادر کرد تا تحقیقات فنی در این خصوص انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلومه دیگه مادرش بیرون رفته و این پدر برای اینکه کودک را ارام کند متادون داده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس