بازدید 3562

نوزدهمین صعود آلمان به جام جهانی

ژرمن ها که فقط در جام های جهانی 1930 و 1950 حضور در جام جهانی را تجربه نکردند (در هر دو جام جهانی اروگوئه قهرمان شد) اکنون برای پانزدهمین دوره متوالی در این مسابقات حاضر می شوند.
کد خبر: ۷۳۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 06 October 2017
پس از روسیه (میزبان)، برزیل، ایران، بلژیک، مکزیک، ژاپن، کره جنوبی و عربستان، آلمان نیز به همراه انگلیس حضورشان را در جام جهانی 2018 قطعی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، آلمان با پیروزی 3-1 در مقابل ایرلند شمالی، با کسب 9 برد متوالی و 27 امتیاز به عنوان تیم اول گروه C راهی جام جهانی 2018 شد. قهرمان چهار دوره جام جهانی اکنون برای نوزدهمین بار مجوز حضور در این مسابقات را کسب می کند تا پس از برزیل (21 دوره) دومین تیم رکورددار از این منظر باشد. ژرمن ها که فقط در جام های جهانی 1930 و 1950 حضور در جام جهانی را تجربه نکردند (در هر دو جام جهانی اروگوئه قهرمان شد) اکنون برای پانزدهمین دوره متوالی در این مسابقات حاضر می شوند.

لازم به ذکر است 19 بازیکن مختلف برای آلمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 گلزنی کردند که بدین لحاظ در میان تیم های اروپایی رکورددار هستند. ایرلند شمالی نیز به  رغم شکست در این دیدار به عنوان تیم دوم می تواند راهی مرحله پلی آف شود.

نوزدهمین صعود آلمان به جام جهانی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی