بازدید 3554

حمایت همه‌جانبه ایران از دولت قانونی عراق

کد خبر: ۷۳۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 04 October 2017
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت ایران از تمامیت ارضی عراق گفت: کمک‌های مستشاری ایران به عراق برای مبارزه با تروریسم ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه امروز آمریکا هیچ جایگاهی در خاورمیانه ندارد اظهار داشت: امروز حرف اول در منطقه را جمهوری اسلامی ایران می‌زند و به همین جهت ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا ناراحت است و می‌خواهد با تحریف‌ها و گزافه‌گویی از تریبون سازمان ملل متحد خود را مطرح کند.

وی همچنین با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در موضوع برجام افزود: آمریکا قابل اعتماد و پایبند توافق نیست، روزی برخی افراد در داخل کشور ادعا می‌کردند اگر ما مذاکره کنیم و به توافق برسیم می‌توانیم آن‌ها را در چارچوب قانون بیاوریم؛ اما آن‌ها به توافق‌هایشان عمل نکردند و صریح و روشن امضاء و توافق خود را نقض کردند، آن‌ها نمی‌خواهند که ملت ایران به حقوق خود برسد و این روحیه استکباری قابل اعتماد نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ملت ایران امروز در اوج عزّت و توانمندی است و با پیشرفت‌های علمی و موشکی خود توانسته در جهان سیاست‌های خود را بر استکبار دیکته کرده و در اوج افتخارات قرار گیرد.

نقوی بیان کرد: ملت بزرگ ایران همان‌طور که تاکنون در مقابل استکبار ایستاده از این به بعد هم با فرهنگ عاشورایی خود برای آزادسازی بیت‌المقدس به پیش خواهد رفت و با مردمی هوشمندی در این راه پیروز می‌شود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر حمایت همه‌جانبه ایران از دولت قانونی عراق نیز خاطرنشان کرد: دولت عراق یک دولت رسمی و قانونی است و اقلیم کردستان جزئی از این کشور محسوب می‌شود و در این راه قطعاً ایران کمک خواهد کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در پایان تصریح کرد: کمک‌های مستشاری ایران به عراق برای مبارزه با تروریسم همچنان ادامه دارد و ایران از تمامیت ارضی عراق حفاظت و حمایت می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان