بازدید 16196
۳

قاتل «ستایش» : همدست داشتم!

کد خبر: ۷۳۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 03 October 2017
وکیل‌مدافع اولیای دم ستایش قریشی از ادعای جدید متهم پرونده پس از قطعی شدن حکم خبر داد.
 
به گزارش ایران، عسگر قاسمی آقباش، با اشاره به ادعای اخیر قاتل دختربچه افغانی تبار مبنی بر اینکه وی بعد از ارتکاب قتل همدست داشته و شخص دیگری پس از قتل، اقدامات مجرمانه‌ای را نسبت به قربانی انجام داده است، به ایسنا گفت: به فرض صحت این ادعا، این موضوع در حکم صادره از سوی دادگاه برای امیرحسین تأثیری ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: دادگاه کیفری یک استان تهران برای بررسی موضوع، پرونده را به دادگستری ورامین ارجاع داد تا آنها بررسی کنند که آیا اقدام مجرمانه‌ای در این خصوص صورت گرفته یا خیر.
 
رسیدگی به پرونده قتل«ستایش» شهریور سال ۹۵ در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی انجام شد و در نهایت سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد.
 
بر اساس رأی صادره، قاتل این پرونده در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و درباره اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
 
پس از اعتراض به رأی صادره، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور ارسال شد و دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد.درحال حاضرمسئولان اجرای احکام دادگستری درحال فراهم کردن مقدمات اجرای حکم هستند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این حرفهارو وکلای دروغگو یادشون میدن که از اعدام فرار کنن
اینم واس این که حکمش عقب بیافته هی پرونده سازی میکنه
فقط اعدام این انگلها میتواند کمی اعتماد مردم به اجرای عدالت را تقویت و باعث ترس این انگلها از چنین کارهای کثیف شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار