بازدید 34495
۱

تشییع باشکوه پیکر شهید حججی در پایتخت ایران اسلامی

در ادامه مراسم باشکوه تشییع این شهید مدافع حرم با حضور خیل عظیم عزاداران حسینی از جمله خانواده معظم شهدا، مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری و قشرهای مختلف مردم تهران و شهرهای اطراف همزمان با ماه محرم در میدان امام حسین(ع) تهران آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 27 September 2017
دقایقی پس از سحرگاه امروز، رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی در میدان امام حسین(ع) تهران حضور یافتند و در ادامه طی مراسمی، پیکر این قهرمان ایران بر دست‌های ملت قدرشناس ایران تشییع شد.
 
به گزارش «تابناک»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دقایقی پس از سحرگاه امروز، به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین (علیه‌السلام) رفتند و در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه برای این مدافع حرم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) آرزوی علو درجات کردند. همچنین، ایشان دقایقی با خانواده‌ این شهید عزیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدیر و تشکر کرده و برایشان صبر و اجر از درگاه الهی آرزو نمودند.
 

در ادامه، مراسم باشکوه تشییع این شهید مدافع حرم با حضور خیل عظیم عزاداران حسینی از جمله خانواده معظم شهدا، مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری و قشرهای مختلف مردم تهران و شهرهای اطراف همزمان با ماه محرم در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.
 
 
 
سخنان رهبری در کنار پیکر حججی
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در کنار پیکر شهید محسن حججی حضور یافتند و با خانواده ایشان دیدار کردند. فیلم این دیدار و بیانات ایشان را در «تابناک» می‌بینید.
 
 
 
 
همنوایی با شهید در مترو 
 
مردم پایتخت که برای تشییع محسن حججی بسیاری شان با مترو خود را به میدان امام حسین تهران رساندند، از مترو مراسم تشییع را آغاز کردند. در «تابناک» می‌بینید.
 
 
 
 
 
روضه حاج صادق آهنگران برای محسن حججی 
 
حاج صادق آهنگران امروز برای محسن حججی در مراسم تشییع پیکر این شهید روضه امام حسین را خواند. در تابناک می‌بینید.
 
 

 
تشییع شهید حججی از آسمان 
 
تصاویر هوایی که از درون هلی کوپتر از جمعیت عظیم حاضر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی ثبت شده را در «تابناک» می‌بینید.
 
 
 
شهید محسن حججی، 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و از نیروهای مدافع حرم بود که مرداد ماه امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت، تکفیری‌های داعش با جدا کردن سر از بدنش، او را به شهادت رساندند. شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می‌پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱
ضمن دست مریزاد به مردم قدر شناس مردم باید متذکر شوم رنج ومشقت بازماندگان دشت کربلا خصوصا حضرت رقیه ان طوری شایسته ایشان باشد باید یادامری شودو..... . حتی دراین همه سال هیچ تصویری مجسم نشده و....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار