بازدید 7617
۵

مديريت «خيريتي» و ماجرای طارمی

کد خبر: ۷۳۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 24 September 2017
يكي از نشانه‌هاي مديريت ناكارآمد «عدم ثبات فكري و عملكرد اندك» است. آن‌ها معمولا سعي مي‌كنند ديگران را مقصر بدانند يا آن را به قضا و قدر بسپارند. مقالات متعددي در اين باره وجود دارد، بسياري از اين مديران با توسل به مكانيسم دفاعي، سعي در كنترل منتقدان خود دارند.

نمونه اين دست مديران در ورزش و فوتبال ايران فراوان است. سال‌هاست اين مديران تلاش مي‌كنند فوتبال ايران را مديريت كنند،‌ يكي ليست را به AFC ارسال نمي‌كند و موجبات حذف استقلال را فراهم مي‌كند، بعدي تراكتورسازي را از فصل نقل و انتقالات محروم و ديگري پرسپوليس را در آستانه حساس‌ترين بازي تاريخش به سرنوشتي نامعلوم دچار مي‌كند.

مهدي طارمي علاوه بر دق دادن هواداران در اوت زدن توپ‌هايي كه به سادگي مي‌توان وارد دروازه كرد، اين بار گل به خودي زده. او كه با هزار سلام و صلوات در ابتداي فصل راضي شد در پرسپوليس بماند، اين بار با ندانم كاري موجبات محروميت باشگاه را نيز فراهم كرده است. حال تصور كنيد يك بازيكن از اين شرايط سواستفاده كند و مبلغ قراردادش را دو برابر، مهدي طارمي مي‌تواند پاسخگوي آسيبي كه به باشگاه مي‌زند، باشد؟

طارمي درباره اتفاق رخ داده گفته حتما  خيريتي در كار بوده است، طارمي گناهي ندارد، مشكل اين است كه مديريت در فوتبال ايران «مديريت خيريتي» است. يك روز وزير تصميم مي‌گيرد مديرعاملي استقلال را به افتخاري خيرات بدهد و تركاشوند، معاون اقتصادي باشگاه و خمارلو مديريت روابط عمومي را از طاهري خيرات بگيرد. شما مي‌توانيد اشتباه كنيد و ديگران را مقصر بدانيد. هر اتفاقي رخ داد قطعا خيريتي در كار بوده است.

مديريت اشتباه در ورزش ايران سال‌هاست كه روزگار سياهي را براي هواداران به وجود آورده است. كاش رسانه‌ها هم بتوانند ازادانه و بدون توجه به تهديد‌هاي برخي از مديران، هواداران و بوقچي‌ها انتقاد كنند و وقتي در دادسراي رسانه‌ حاضر شدند بگويند خيريتي در كار بوده. كاش بازيكنان و مديراني كه هر اتفاقي را به خيريت و شرّيت ربط مي‌دهند، كمي هم با عقل و منطق خود تصميم‌گيري كنند. اين خيريت، عين شر است.
منبع:بانک ورزش
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
نفست گرم ، واقعا گل گفتي ، خصوصا در مورد طارمي ، طارمي حاشيه اي نبوده كه نداشته باشه ، از بزرگتر پرسپوليس قلمداد كردن خودش تا مصاحبه عليه مدير و علي الخصوص باشگاه پرسپوليس ، ناز كردن هاي اول فصلش و هزار جورحاشيه ديگه و تازه گل نزدن هاش رو هم حساب كنيد ، واقعا چرا اخراجش نميكنن
در ایران قحط الرجال نیست ، جهل الرجال است
سلام
متاسفانه ما برای تسکین خود و اشتباهات خود میگویم مصلحت این بوده و خدا خواسته . در صورتیکه برعکس خدا نفرت دارد از کسانی که اینطور وانمود می کنند
در ازدست دادن عزیزخود شاهد بشود گفت خواست خدا بوده چون به کسی ظلمی صورت نمی گیرد .ولی در مدیریت این حرفها معنی ندارد اگر اینهاییکه اشتباه میکنند به محاکمه بکشند انگاه نفر بعدی دیگر نخواهد خیریت در کار بوده است
من میخواهم بدونم باشگاه هائی مثل استقلال و پرسپولیس این ارقام نجومی رو از کجا میاورند وقتی کار اقتصادی ندارند؟؟؟ این پولها چرا باید خرج کسانی شود که یکذره عرق ملی ندارند ؟؟ همین آقای طارمی مانند افراد بدبخت دو سال است که میخواهد خودش رو به اروپا بیاندازد که هیچ تیمی هم او را نمیخواهد ولی تمامی خرج ایشان به عهده پزسپولیس است. چه مقامی این تیم ها در غرب آسیا گرفته اند که انقدر خود را بالا فرض میکنند. چرا باید از پول این مردم انقدر خرج این فوتبالیستهای بی کیفیت و دلالها و مافیای فوتبال ایران بشود؟؟
متاسفانه مافیایی در فوتبال ایران حاکم است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست