بازدید 7139
۴
واکنش ابراهیمی:دستور موقت گرفتن از دادگاه عالی زمانبر است

وکیل طارمی: این آرا در زمان ابلاغ لازم الاجراست

چنین آرایی در زمان ابلاغ لازم الاجرا هستند و برای توقف اجرای رای باید از CAS دستور موقت گرفت که چند روزی زمانبر است.تعطیلی شنبه و یکشنبه اروپا را هم باید مدنظر قرار داد.
کد خبر: ۷۳۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳ 22 September 2017
وکیل مهدی طارمی از لحظه ابلاغ خبر چندین مصاحبه و اظهارنظر کرده است و در حالی که ابتدا از عدم اطلاعش صحبت کرده بود حالا یکی یکی جملات جدیدی از وی نقل قول می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، صمد ابراهیمی گفت: اطلاعات من در مورد رای فیفا در حد تایید باشگاه و فدراسیون است! او که از یکسال قبل مدام می گفت اصلا ریزه اسپور نمی تواند شکایت کند و اگر شکایت کند به جایی نمی رسد ، ساعتی پیش مدعی شده بود طارمی یک دقیقه از این 4 ماه محرومیت را هم نمی کشد!

 وکیل مهدی طارمی در تازه ترین واکنش اش به این شاهکار، درخصوص اتفاقات اخیر برای موکلش گفت: اطلاعات من در مورد رای فیفا در حد تایید باشگاه و فدراسیون است. به مفاد رای دسترسی ندارم و باید رای صادره را ببینم تا بتوانم اظهارنظر کنم. در مجموع چنین آرایی در زمان ابلاغ لازم الاجرا هستند و برای توقف اجرای رای باید از CAS دستور موقت گرفت که چند روزی زمانبر است.تعطیلی شنبه و یکشنبه اروپا را هم باید مدنظر قرار داد.

وکیل طارمی: این آرا در زمان ابلاغ لازم الاجراست

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جالبه که یکی از بهانه های مرسوم مسئولین برای پرداخت پولهای میلیاردی به فوتبال سوق دادن جوانان مملکت به ورزشه
درصورتیکه در بازی ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ، فیفا ایران را جریمه کرد آنهم بخاطر استعمال بسیار زیاد و بیش از حد سیگار توسط تماشاگران در ورزشگاه!
امان از پول های باد آورده
امان از پول بیت المال
امان از...
منو یاد وکیلِ دکتر سهراب کاشف میندازه
آقا این پرسپولیس رو منحل کنید بره خداییش جز آبرو ریزی چیزی واسه این مملکت نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر