بازدید 3590

امام جمعه تهران: سخنان ترامپ دروغ و فریبکاری بود

کد خبر: ۷۳۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 22 September 2017
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تمامی سخنان رییس جمهوری آمریکا درباره ایران دروغ و فریبکاری بود، گفت: سخنان وی نشانه عصبانیت و سبک مغزی اوست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به سخنرانی اخیر رییس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: مطالبی که وی درباره ایران به زبان آورد، هم دروغ و هم فریبکارانه بود.
 
وی گفت: این اظهارات تند و فریبکانه و حاوی دروغ های آشکار، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نشانه عصبانیت و درماندگی و سبک مغزی اوست.
 
صدیقی این سخنان رییس جمهوری آمریکا را دلیل شکست های وی دانست و تصریح کرد: اوباما با همه مشکلاتی که داشت در سال اول ریاست جمهوری تا این حد منفور نبود و این نشان دهنده شکست درونی ترامپ است و بنابراین منفور ملت خود و عصبی شده است.
 
وی دلیل دیگر عصبانیت ترامپ را شکست ایدئولوژی آمریکایی ها دانست و گفت: آنها لیبرال دموکراسی را تنها قدرت دنیا می دانستند، اما با اراده خداوند، امام خمینی(ره) آمد و دین را در زندگی مردم وارد کرد؛ آنها این فکر را نمی کردند که دین، قدرت آنها را که توخالی بود، شکست دهد و افسانه لیبرال دموکراسی را از بین ببرد.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه غربی ها بعد از انقلاب به دنبال همکاری با نفوذی ها مانند دولت موقت و بنی صدر بودند، گفت: آنها نمی توانند یاد خداوند را محو کنند چون ما ماندگاریم و دشمنان رفتنی هستند که نمونه آن جنگ 8 ساله، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بود که برای ما نعمت شد.
 
وی ادامه داد: آنها به دنبال تشکیل خاورمیانه جدید با هدف ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی بودند و با ایجاد دست نشانده های جدید، موی دماغی برای ایران ایجاد کردند و همه اتاق های فکری آنها درباره این موارد برنامه ریزی کرد، اما نتیجه نگرفتند.
 
وی گفت: امروز عراقی که با ما هشت سال جنگید، همسایه ما نیست بلکه از خود ماست و نتیجه آن را در اربعین امسال خواهند دید؛ امروز انقلاب حسینی در عراق رخ داده و مرجعیت و حشد الشعبی در عراق در کنار ما در حال جنگ با داعش است.
 
حجت الاسلام صدیقی گفت: همه دشمنان ما در تاسیس داعش و طالبان دست دارند اما عراق و سوریه در کنار ما ماندند و امروز حزب الله لبنان تعیین کننده و قدرتمند است و فانی کننده رژیم صهیونیستی خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه ولایتی که خداوند به ما نصیب کرده است و مردم عرب خود را از آن محروم کردند، سحرها را باطل خواهد کرد، اظهار داشت: همه اینها سرافکندگی برای آمریکا به دنبال دارد.
 
خطیب نماز جمعه این هفته تهران از آمریکا به عنوان بدهکارترین کشور دنیا یاد کرد و گفت: روزهای قدس، اربعین و نماز جمعه های ما و حضور عزت بخش مردم زیر پرچم ولایت، پیروزی را نصیب مردم کرده است.
 
حجت الاسلام صدیقی تاکید کرد: امروز این رژیم مدعی و توخالی در حال آب شدن است و در مقابل قدرت نظام جمهوری اسلامی در حال گسترش است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی