بازدید 4900
۵

سقوط یک کولبر از پرتگاه در منطقه مرزیِ خوی

کد خبر: ۷۳۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 18 September 2017
شنبه شب، یک کولبر در منطقه مرزی خوی از پرتگاه سقوط کرد و دچار مصدومیت شد. این کولبر هم‌اکنون در بیمارستانی در ارومیه بستری است.

به گزارش ایلنا، شنبه شب (25 شهریور) گروهی از کولبران در حال تردد از منطقه مرزی خوی بودند که پس از روبرو شدن با نیروهای مرزی که قصد متوقف کردن آنها را داشتند، متواری شدند.

در حین فرار، یکی از این کولبران به پرتگاه سقوط کرد و از ناحیه پشت دچار مصدومیت شدید شد.

نام این کولبر، «جهان محمدلو» است و هم‌اکنون در بیمارستانی در ارومیه تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

پزشکان به خانواده این کولبر گفته‌اند که به علت مصدومیت شدید، احتمال قطع نخاع بالاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
کار که بهشان نمی دهید و آنان از روی ناچاری برای قوت قوت لایموت شان به کولبری روی آورده اند که آنهم با آزار و اذیت و خطر مرگ به سرانجامی تلخ از زهر دچار می شوند.

تو که وظیفه ی مرهم گذاشتن روی زخم آنان را داری!
چرا بجای مرهم، نمک می پاشی روی زخم شان؟
کولبرمساوی قاچاقچی است ..درسالهای اخیراین قاچاقچیان چنان ضربه ای به تولیدات داخلی زده اندکه دیگرامکان تولیدبرای کارخانجاتی مانندتلویزیون.پوشاک..موتورهای صنعتی ..ابزارویراق الات..صنایع غذایی..ودهها نوع محصولات دیگرنمانده است .
پاسخ ها
مسلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
آره دیگه وقتی در بهترین شهر کشور با تمامی امکانات نشسته باشی بیشتر از این حرف به ذهنت نمیاد.شما میدانی اگر این مرزنشینان نبودند تو کدوم کشور آواره و پناهنده بودی؟
دوست عزیز : بزار جنس خارجی بیاد داخل اونوقت شما هم کالای تولیدی داخلی خودت را در کنار این جنس وارداتی بگذار بعدش انوقت خریدار خودش تصمیم میگیرد .... بنظرت خریدار کدوم را انتخاب میکند ؟؟؟ و چرا
آیا کسی هم می دونه که همین قاچاقچیانی که این بارها رو روی دوش اینها می گذارند، همانهایی هستند که باعث تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها شدند که نتیجه اش بیکاری این افراد و بارکش شدنشان است. دولت اگر جلوی ورود قاچاق توسط کولبران را بگیرد که می شود دشمن بشریت اگر نگیرد که این دور تسلسل ادامه دارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل