بازدید 8603

احتمال گران شدن بنزین از ابتدای ۹۷

کد خبر: ۷۳۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 16 September 2017
با کلید خوردن بررسی افزایش نرخ سوخت در بدنه دولت، شنیده های غیررسمی حاکی از این است که دولت به دنبال افزایش نرخ حامل های انرژی از ماههای پایانی سال جاری یا ابتدای سال ۹۷ است.

به گزارش تسنیم، افزایش بی سابقه مصرف بنزین در سال 96 و همچنین پیش بینی ثبت رشدی مشابه در مصرف سوخت گاز در زمستان سال جاری، طرح بررسی افزایش نرخ سوخت را در بدنه دولت کلید زد.

یکی از موافقان افزایش نرخ سوخت به منظور کنترل مصرف، «بیژن زنگنه» وزیر نفت است. این مقام مسئول در روزهای پایانی دولت یازدهم در این خصوص گفته بود: "اگر بخواهیم همینطور از خودروهای شخصی استفاده کنیم، هیچ کاری در مدیریت مصرف بنزین نمی توانیم انجام دهیم؛ البته سیاست های قیمتی هم اثر گذار است که ما متأسفانه دو سال قیمت را افزایش نداده ایم و این علامت بدی است. اعتقادی به این ندارم که برداشتن سهمیه بندی تأثیری در افزایش مصرف بنزین داشته است. این دولت که در حال تمام شدن است و روزهای پایانی خود را می گذارند اما دولت بعدی باید روی افزایش قیمت بنزین فکر کند."

نتایج این فکر کردن به افزایش نرخ بنزین که در قالب طرح بررسی افزایش نرخ سوخت کلید خورده، به احتمال قریب به یقین تا سه ماهه آینده در لایحه بودجه سال 97 خود را نشان می دهد. شنیده های غیررسمی حاکی از این است که دولت به دنبال افزایش نرخ حامل های انرژی از ماههای پایانی سال جاری یا ابتدای سال 97 است. اگرچه هیچ تصمیمی تا امروز نهایی نشده، اما بررسی ها در این زمینه آغاز شده و ادامه دارد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۰
آقو
با توجه به گرانی همه چیز در ایران یه فکری هم به حال افزایش یارانه ها کنید،بد نیست . خیلی وقت که یارانه ها افزایش نداشته . ولی افزایش قیمتها ، ثانیه نمیزنه.

لاقل اگه چاپش هم نکنی ، مطمئنم حداقل یکی خوندتش.
آخییییی این بیچاره ها مقصر نیستند تقصیر آقای احمدی نژاد.
ماشین کم مصرف نمی زان بیاد ایران تازه اجازه نمی دن بسازن بعد میگن مصرف رفته بالا باید هزینه مردم بیشتر بکنیم

این نوع مدیریت نتها باید تو تاریخ ایران بلکه واسه سیاره های دیگه بنویسن تا که حداقل جای خنده داره تو تاریخ باشه
بااين تورم واين بدبختي بنزين راگران كنيدمردم فقيرترميشوندكمي خواهشن به فكرمردم باشيد
پاسخ ها
صمدپاشازاده ماکویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
اینها به فکر مردم باشن!اینها به فکر جیب خودشونن
روحاني مچكريم
این مرحله چندم هدفمندی است که اجرا می شود؟ این نمونه تمام توان و قوه ابتکار آقایان است که به ازاي آن حقوق نجومی نیز می خواهند.
چرا ميگي احتمال .. بگو صددرصد . . . . .
آقای محترمی که می فرمائید مصرف بنزین بالا رفته , چرا نمی فرمائید که از ابتدای سال جاری تا کنون چند دستگاه ماشین ,و از چه نوع ماشین تولید و به بازار عرضه شد ه است ماشین های جدید هم با بنزین حرکت می کنند .آقای محتم وزیر
عیدی دولت به مردم ایران
چه دلیلی دارد که از الان رسانه ای شود وفکر مردم را مشغول کنید اگر گران شد که شد واگر هم گران نشد که نشد /اگر از گفته شما کسی احتکار وانفجار واتش سوزی شود مقصر کیست؟؟؟
روحانی مچکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریم
ظاهرا" به نظر میرسد که تنها سایت تابناک تقریبا" کلیه معضلات ، گرانی ، درد مردم ، حوادث و مشکلات فاجعه بار جامعه را تا حدودی که مجاز است!!!! انعکاس میدهد و تنها این مردم هستند که پیگیر این اخبار بوده و نقطه نظرات خود را ثبت مینمایند و ظاهرا" هیچ مقام مسئول محترمی حتی برای اطلاع از معضلات و مشکلات عدیده مملکتی ، به این سایت سر هم نمیزند!!! چه برسد که بخواهد آنرا رفع نماید و اگرنه شاهد تکرار مکرر حوادث و فجایع نبودیم...
در حقیقت در این دور باطل و بی نتیجه تنها و تنها سایت تابناک خبررسانی نموده و مردم هم تنها و تنها برای خودشان میخوانند و نظر میگذارند!! در صورتی که مخاطب اصلی این اخبار و سایت میبایست مسئولین و مدیران محترم مملکتی باشند....
دو سه ساله سامانه آبسوز رو مخترع ایرانی اختراع کرده اما به دلیل منافع و مافیای ژن های خوب در فروش بنزین هنوز مجوز تولید رو ندادن!!
اگه همین طور پیش بره این مخترع هم با اختراعش به کشورهای دیکه میره...
چرا برای کنترل هرچیزی باید قیمتش بره بالا؟؟؟؟؟
قیمت جهانی نفت از 150 دلار رسیده به 50 دلار اونوقت در ایران به جای کاهش قیمت میخواید قیمتو ببرید بالا؟؟ نکته دیگه اینکه لطفا مبلغ یارانه ها رو هم ک چندین ساله ثابته افزایش بدید (به قول خودتون واقعی کنید!)
حقوق کارگرا چی ؟؟؟ اونم به اندازه حقوق کارگرا فوب خلیج فارس یا ترکیه میشه؟/
اجازه بدید ماشین با کیفیت و کم مصرف ژاپنی با قیمت مناسب وارد بشود اینطوری مشکل تصادفات و آلودگی هوا و مصرف بنزین حل می‌شه.
دولتها خودشون عامل تورم هستن
به نظرم باید با قیمی فعلی سهمیه بندی بشه و مازاد مصرف افزایش منطقی داشته باشه
در غیر اینصورت باز هم شاهد گرونی افسارگسیخته خواهیم بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی