بازدید 4328

طوفان باعث خاموشی گسترده در ژاپن شد

کد خبر: ۷۳۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 15 September 2017
طوفانی با سرعت حدود 250 کیلومتر در ساعت که از پنجشنبه شب بخش هایی از ژاپن را در نوردیده است ، مناطق زیادی را در خاموشی فرو برد.

به گزارش ایرنا وزش طوفان در حالی است که پیشتر به خاطر طوفان 'تالیم' که بخش هایی از جنوب شرق چین را فرا گرفته بود، تاکنون 200 هزار نفر به مکان های امن منتقل شده اند.
 
 
 
سازمان هواشناسی ژاپن در گزارشی آورده است طوفان اخیر که در بخش هایی از جنوب ژاپن را در نوردیده است همان طوفان 'تالیم' است که از فیلیپین شکل گرفته و حالا در این کشور باعث قطع برق هزاران خانوار شده است.
 
آنطور که تلویزیون مرکزی ژاپن گزارش کرده است طوفان جزیره اوکیناوا و مناطق اطراف آن را در هم کوبیده است و در شهر میاکو در عرض 24 ساعت بیشترین بارندگی نیم قرن گذشته رخ داده است.
 
در شهر میاکو نزدیک به 18 هزار منزل بدون برق مانده اند و دولت به ساکنان این شهر و اوکیناوا در باره ادامه وزش این طوفان شدید در روزهای جمعه و شنبه نیز هشدار داده است.
 
پیش بینی سازمان هواشناسی این است که طوفان بتدریج به طرف منطقه کیوشو حرکت کند و به طوری که این منطقه روز یکشنبه توفان شدیدی را تجربه خواهد کرد.
 
طوفانی موسوم به 'لاین راک' سپتامبر سال گذشته مناطقی از ژاپن را در نوردید و جان 22 نفر را گرفت و ماه قبل نیز طوفان 'نورو' جان دو نفر را گرفت و 50 زخمی برجا گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی