بازدید 3613
فوتبال اروپا

شب اول لیگ قهرمانان2018/بردبارسا،چلسی،منچستر،بایرن‌ ونیمار!

بارسا که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مغلوب یووه شد در دیداری انتقامی توانست با درخشش مسی بر یووه و سدی بنام بوفون غلبه کند.
کد خبر: ۷۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 13 September 2017
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه با برگزاری 8 دیدار در 4 گروه آغاز شد که در گروه A ودر اولین دیدار بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یوونتوس رفت و رم در گروه C مقابل اتلتیکومادرید قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسا در دیداری انتقامی در نوکمپ بر یووه غلبه کرد و چلسی و منچستر، بایرن مونیخ و سن‌ژرمن از سد رقبای خود گذشتند.بارسا که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مغلوب یووه شد در دیداری انتقامی توانست با درخشش مسی بر یووه غلبه کند.

لیونل مسی - لوییس سوارز - عثمان دمبله

در گروه دوم هم همانطور که انتظار می‌رفت مدعیان صعود به آسانی بر رقبای خود غلبه کردند. بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر صفر از سد اندرلخت بلژیک گذشت که در این بازی لواندوفسکی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی، تیاگو در دقیقه 65 و کیمیچ در دقیقه 90 گلزنی کردند. اندرلشت با اخراج اسون کومس در دقیقه  11 این بازی، 10 نفره به کارش ادامه داد.

در دیگر دیدار امشب سن ژرمن با درخشش خط آتش خود متشکل از نیمار امباپه و کاوانی سلتیک را در هم کوبید. پاری‌سن‌ژرمن هم با گلزنی مثلث خط حمله جدیدش به آسانی و با نتیجه 5 بر صفر میزبان اسکاتلندی‌‌اش سلتیک را از پیش رو برداشت. نیمار 19،‌ امباپه 34 و ادینسون کاوانی 40 و 85 از روی نقطه پنالتی و لاستیگ 83 (گل به خودی)،گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

دیگر بازی این گروه میان چلسی و قره‌باغ آذربایجان که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد اما پرگل بود. آبی‌پوشان لندن با نتیجه 6 بر صفر پیروز شدند که در این بازی گل‌های پدرو در دقیقه 5، زاپاکاستا در دقیقه 30، آسپیلیکوئتا در دقیقه 55، باکایوکو در دقیقه 71 و باتشوای دو بار در دقایق 76 و 82 دروازه میهمان را باز کردند.

در گروه A نیز منچستریونایتد با نتیجه 3 بر صفر از سد بازل سوئیس گذشت که در این بازی فلینی در دقیقه 75،  لوکاکو در دقیقه 53 و رشفورد در دقیقه 84گل‌های میزبان انگلیسی را زدند.رم هم در مهم‌ترین دیدار گروه C در ورزشگاه المپیکو مقابل اتلتیکو به تساوی بدون گل دست یافت.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده بامداد امروز

 گروه A
منچستریونایتد 3 - بازل سوئیس صفر
برای منچستر فلینی 35، لوکالکو 45، راشفورد 53 گلزنی کردند.

بنفیکا یک - زسکا مسکو 2

گروه B
بایرن مونیخ 3  - اندرلخت صفر
لواندوفسکی 12، تیاگو 65 و کیمیش 91 برای مونیخ گلزنی کردند.

سلتیک  صفر- پاریسن ژرمن 5
برای تیم پاریسی، نیمار 19، ام باپه 34، کاوانی 2 گل 40 و 85 و گل به خودی لوستیگ 83 موفق به گلزنی شدند.

گروه C
رم صفر - اتلتیکو مادرید صفر

چلسی6  - قره‌باغ صفر
برای چلسی پدرو 5، زاپاکاستا 30، آسپلی‌کوئتا 55، باکایوکو 71، بتشوایی 76 و گل به خودی مدودف 82 گلزنی کردند.

گروه D
بارسلونا 3 - یوونتوس صفر
برای بارسا مسی 2گل 46، 69 و راکتیچ 56  گلزنی کردند.

المپیاکوس 2- اسپورتینگ 3
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر