بازدید 2493

متلک شمس:فوتسالی ها سکه فدراسیون را قاب کنند

کد خبر: ۷۲۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 12 September 2017
حسین شمس درباره انتقادهایی که به انتخاب برترین‌های فوتسال شده است و اینکه آیا انتخاب‌ها عادلانه بود یا نه؟ با طعنه پاسخ جالبی داد. وی گفت: در خیلی از قسمت‌ها انتخاب‌ها عادلانه نبود. خیلی نفرات در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بودند که جوایز را برای تیم‌های خودشان برداشتند و به نوعی جوایز تقسیم شد!

به گزارش تابناک ورزشی، مشاور تیم ملی برای این نظرش مثال آورد و گفت: به طور مثال جواد اصغری‌مقدم تیمش در لیگ دوم شده و چطور می‌شود نام او در بین برترین‌ها نباشد، اما کسی که تیمش هفتم شده و در هیئت رئیسه هم هست، نام بازیکن تیمش در لیست برترین‌هاست. مردم می‌فهمند و همه می‌دانند که دور هم نشسته‌اند و جوایز را تقسیم می‌کنند. این آخرین باری بود که این اتفاق رخ داد و آقایان فهمیدند که نباید رسانه‌ها و پیشکسوتان فوتسال را حذف کرد و قول می‌دهم برای سال آینده در انتخاب برترین‌ها نظر متخصصان این رشته را می‌پرسند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص میزان جوایز برترین‌های این رشته نیز که مورد انتقاد واقع شد و برخی معترضند که چرا فقط یک سکه داده شده است، اظهار داشت: آن سکه را هم بچه‌ها نباید خرج کنند، بلکه باید قاب کنند تا برای نوه‌ها و نتیجه‌های آنها بماند. از دست این کمیته فوتسال چنین چیزی چکیده است، باید غنیمت شمرد و این یک سکه باید مانند زیر خاکی نگهداری شود!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر