بازدید 3561
۱

پاسخ کریمی به احتمال سرمربیگری پرسپولیس:دنبال چیزی ام که حقم باشد

کد خبر: ۷۲۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 11 September 2017
سرمربی نفت طلاییه با بیان اینکه اکنون فقط به هدایت تیم جدیدش فکر می‌کند، از کیفیت عالی پرسپولیس تمجید کرد و گفت که دوست دارد اگر چیزی حقش هست، به آن برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی در خصوص اینکه باید در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر پرسپولیس قرار بگیرد (دیداری که هنوز تاریخ آن از سوی سازمان لیگ اعلام نشده) اظهار داشت: جذابیتی که بازی با پرسپولیس برای من دارد، مانند سایر مسابقات است، اما جذابیت خاص آن دیدن دوباره هواداران این تیم در ورزشگاه خواهد بود و خاطرات گذشته برای من تداعی می‌شود. امیدوارم در مجموع بازی خوبی باشد و هر تیمی که حقش بود برنده شود. باز هم می‌گویم شاید بیشتر از خود بازی دیدن دوباره هواداران پرسپولیس برای من جذابیت دارد. قبلاً هم آنها را از نزدیک دیده‌ام، اما در دفعات قبلی خودم هوادار بودم و این بار خودم داخل کار هستم و به عنوان سرمربی نفت با هواداران پرسپولیس روبه‌رو می‌شوم.

سرمربی نفت طلاییه در خصوص شرایط خوب پرسپولیس و اینکه یکی از رویاهای او نشستن روی نیمکت این تیم است، تصریح کرد: من همیشه این «تِز» را داشتم که اگر قرار باشد به چیزی برسم؛ حقم باشد. اگر قرار باشد چیزی روی روابط و زد و بند اتفاق بیفتد طبیعتاً مدت زیادی هم طول نمی‌کشد. مهم این است که اگر چیزی حقم باشد، رخ دهد. با این حال تمام تمرکزم در حال حاضر روی نفت است. اگر به زبان عامیانه بخواهم بگویم، پرسپولیس «در حال ترکاندن» است و  حالا حالاها برانکو هم در این تیم هست. امیدوارم پرسپولیس با همین روند به کارش ادامه دهد و سال‌ها با همین قدرت در مسابقات حضور داشته باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی کریمی دومی ندارد و تکرار نخواهد شد.
افسوس که به دلیل حسادت ها و تنگ نظری ها و سو مدیریت ها، نتوانستیم بطور کامل از ظرفیت دوران فوتبالی علی کریمی استفاده کنیم. این هم مثل خیلی حسرت های دیگر.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل