بازدید 3878

ارسال یک کتابچه از تخلفات نفتی دولت احمدی نژاد به کمیسیون بودجه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: گزارش تخلفات احمدی نژاد به صورت یک کتابچه از سوی دیوان محاسبات در اختیار کمیسیون متبوعش قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۲۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 11 September 2017
محمد حسینی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به ارسال تخلفات نفتی احمدی نژاد به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: مقرر شده اعضای کمیته کمیسیون بودجه که مسئول بررسی موضوع تخلفات نفتی احمدی نژاد هستند در هفته جاری با تشکیل نشستی این موضوع را بررسی کنند.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گزارش تخلفات از سوی دیوان محاسبات به صورت یک کتابچه در اختیار کمیسیون قرار گرفته است، افزود:در این گزارش به تفکیک هر سال میزان مغایرتی که نسبت به قانون بودجه آن سال وجود داشته مشخص شده و ایرادات قانونی آن و میزان تخلفات مطرح شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پرونده تخلفات نفتی دولت دهم به دادسرای دیوان محاسبات ارسال شده است، تصریح کرد: درباره 2 پرونده در دادسرای دیوان محاسبات رای صادر شده است و یکی از آنها در مرحله تجدیدنظر قرار دارد، لذا مقرر شده که در نشستی با حضور  نمایندگان دیوان محاسبات در هفته جاری این موضوع بررسی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل