بازدید 2479

سازمان همکاری اسلامی تداوم شهرک سازی‌ها در قدس را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی جدید در شهرک‌های صهیونیست نشین قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۷۲۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 10 September 2017
سازمان همکاری اسلامی تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی جدید در شهرک‌های صهیونیست نشین قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این سازمان روز شنبه در بیانیه‌ای تصریح کرد که تمامی شهرک‌های صهیونیست نشین احداث شده در اراضی اشغالی فلسطین به موجب قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل غیرقانونی و نامشروع است.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تصمیم رژیم صهیونیستی برای تشکیل شورای مدیریت امور شهرک نشینان صهیونیست در الخلیل را اقدامی خطرناک توصیف کرد.

یوسف عثیمین تاکید کرد که هدف از این اقدام خطرناک تحمیل سیاست‌های رژیم صهیونیستی بر شهر الخلیل و یهودی سازی بخش قدیمی این شهر است.

عثیمین اشاره کرد که ادامه شهرک سازی رژیم صهیونیستی نقض صریح حقوق ملت فلسطین است و بیانگر بی‌اعتنایی این رژیم به قطعنامه‌های بین‌المللی و تلاش برای به شکست کشاندن راهکارهای بین‌المللی و راه حل تشکیل دو کشور است.

وی بار دیگر از شورای امنیت دعوت کرد به مسئولیت های خود عمل کرده و رژیم صهیونیستی را به عنوان رژیم اشغالگر برای عمل به قوانین بین‌المللی و توقف سیاست های تجاوزاکارانه خود تحت فشار قرار دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان