بازدید 2431

عبدالملک حوثی: تحولات میانمار با تحریک آمریکا و حمایت اسرائیل است

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، آنچه در میانمار در حال رخ دادن است، با تحریکات و مدیریت آمریکا و حمایت اسرائیل اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۷۲۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 10 September 2017
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، آنچه در میانمار در حال رخ دادن است، با تحریکات و مدیریت آمریکا و حمایت اسرائیل اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت العهد، عبد الملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در روز عید غدیر با تاکید بر اینکه تحولات میانمار و ظلمی که به مسلمانان روهینجا می‌شود، با تحریکات و مدیریت آمریکا و حمایت اسرائیل انجام می‌شوند، گفت: حوادث کنونی در میانمار از جمله آدم‌کشی و کشتارها نشان می‌دهند که در این طرح مسلمانان مورد هدف هستند، اکنون سوال این است که عربستان و امارات در حوادث میانمار کجا هستند؟

حوثی اظهار داشت: برخی حکومت الهی را اینگونه می‌بینند که نقشش تنها محدود به ارائه خدمات است و برخی دیگر این نظر را دارند که حکومت الهی از این منظر یعنی برآوردن نیازها در این زندگی فراتر می‌رود و شامل بعد دیگری نیز می‌شود که آن قانونگذاری است.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: رویکرد غلط در مورد حکومت، مردم را نابود کرده و فضا را برای حضور ظالمان و متجاوزان گشوده است، این رویکرد غلط بستری را فراهم کرد و به کسانی که برای حکومت شتافته و در کار راه یافتند، توجیه و قانون لازم برای به دست گرفتن مدیریت امور کشور اسلامی را داد تا بتوانند مردم کشور را با قدرت اسلحه و وسوسه پول به سلطه خود درآورند.

وی با اشاره به اینکه حساسیت مساله حکومت در طول تاریخ باعث شده که ما حساسیت و اهمیت این مساله در زمان پیامبر اکرم (ص) را درک کنیم که تا چه میزان بوده است، گفت:‌ حکومت الهی به هدایت، رشد و رسیدگی به امور بندگان در تمامی ابعاد زندگی می‌پردازد.

حوثی در ادامه تاکید کرد: رسول اکرم (ص) امتداد حکومت الهی و حکومت امام علی (ع) امتداد حکومت پیامبر اکرم (ص) است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار