بازدید 2838

دومین تساوی متوالی رئال وزیدان درخانه

زیدان در این دیدار رونالدو، بنزما، واران، کاسمیرو و مودریچ را نداشت و با ترکیب از ایسکو نیز تنها در دقایق پایانی استفاده کرد.
کد خبر: ۷۲۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 09 September 2017
از ساعت 15:30 امروز و در چارچوب هفته سوم لالیگا، رئال مادرید با ترکیبی متشکل از جوان های تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم ضعیف لوانته رفت و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد تا پس از توقف مقابل والنسیا باز هم امتیاز از دست بدهد. 

به گزارش تابناک ورزشی، تک گل رئالی‌ها را لوکاس واسکوئز در دقیقه 36 به ثمر رساند. مارسلو نیز در دقیقه 89 با ضربه غیرورزشی به مدافع لوانته، با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. 

رئال مادرید که هفته پیش نیز در خانه مقابل والنسیا به تساوی رسید، 2 بازی پیاپی بوده که رنگ پیروزی را ندیده است. شاگردان زیدان پس از 3 هفته، 5 امتیازی شد تا از صدر باز هم فاصله گیرد. در این دیدار ، داور بازی وقت کشی بسیار زیاد لوانته را نادیده گرفت و تنها چهار دقیقه بعنوان وقت اضافه اعلام کرد.

زیدان در این دیدار رونالدو، بنزما، واران، کاسمیرو و مودریچ را نداشت و با ترکیب از ایسکو نیز تنها در دقایق پایانی استفاده کرد.

شرح گل ها
رئال مادرید 0-1 لوانته/ ایوی لوپز (دقیقه 12): پرتاب اوت بلند ایوان لوپز روی دروازه رئال به ایوی لوپز رسید و این بازیکن نیز از به هم ریختگی خط دفاعی سفید پوشان نهایت استفاده را کرد و دروازه کاسیا را با ضربه ای دقیق باز کرد.

رئال مادرید 1-1 لوانته/ لوکاس وازکز (دقیقه 36): ارسال فوق العاده تونی کروس از روی نقطه کرنر با ضربه سر کاپیتان راموس همراه شد، دروازه بان ضربه سر را ناقص دفع کرد تا در توپ برگشتی وازکز به راحتی بازی را به تساوی بکشاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار