بازدید 8983

بازداشت نوجوان داعشی که سر می‌برید

کد خبر: ۷۲۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 09 September 2017
شبه نظامیان نیروهای مدافع خلق در شمال سوریه اعلام کردند: نوجوانی که در اردوگاه های نظامی داعش آموزش دیده و اقدام به سربریدن نیروهای ارتش سوریه و مردم این کشور می کرد را دستگیر کرده اند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در بیانیه آمده است : این نوجوان داعشی را که محمد علی موسی نام دارد در حالی که در روستای «میسلون» در نزدیکی شهر رقه زخمی شده بود، دستگیر کردند و هم اکنون در زندان نیروهای مدافع خلق بسر می برد.

این نوجوان به سر بریدن نیروهای ارتش سوریه و کشتن شهروندان سوری و عراقی اعتراف کرده است.

بیانیه نیروهای مدافع خلق اضافه کرد: محمد علی موسی متولد سال 2002 میلادی بوده و در حالی که دانش آموز کلاس 5 بوده است به دست داعش افتاده و در اردوگاه ابو مصعب الزرقاوی که برای تربیت کودکان دولت خلافت معروف بود، آموزش دیده است .

این کودک داعشی همچنین در طول دوره های خود آموزش های لازم را برای نحوه استفاده از اسلحه های مختلف دیده و توان استفاده از آنها را دارد.

نیروهای مدافع خلق تصریح کردند این کودک بعد از طی دوره مداوا از اعمال انجام داده، پشیمان بوده و گفته است، می خواهم آزاد شوم و به روستای خودم برگردم.

داعش نوجوانان را در اردوگاه موسوم به ابو مصعب الزرقاوی آموزش می داد و از آنها برای کشتار مردم استفاده و تصاویر آنها را منتشر می کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر