بازدید 4175

وينكو:نفهميدم استقلال گل دومش راچطورزد

کد خبر: ۷۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ 08 September 2017
سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: بدشانسی ما باعث شد تا حریف سه چهار دقیقه قبل از پایان بازی به گل برتری برسد.

به گزارش تابناك ورزشي ، وینگو بگوویچ بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، گفت:  به بازیکنانم به خاطر بازی خیلی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک می‌گویم. عدم تمرکز یا بدشانسی باعث شد حریف در دقایق پایان به گل برتری برسد. خیلی دوست داشتیم در وقت اضافه موفق از زمین خارج شویم. با استقلال بازی پایاپایی انجام دادیم و حتی در نیمه دوم از آنها بهتر بودیم،‌ اما فوتبال همین است. 

سرمربی گل‌گهر در رابطه با عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: بازی بدون مشکل برگزار شد لحظه مشکوکی در بازی مشاهده نکردیم، داور اشتباه خاصی در این بازی نکرد.بگوویچ در ادامه یادآور شد: در صحنه گل اول خوب کار نکردیم در صحنه گل دوم هم نفهمیدم چه اتفاقی افتاد یک توپ سانتر شد که اصلا خطرناک نبود اما به یکباره وارد دروازه ما شد. باید فیلم بازی را ببینم تا مشخص شود در آن صحنه چه اتفاقی افتاد. 

وی افزود: دوست داشتیم سمت راست استقلال را ببندیم. استقلال از آن سمت خیلی خوب حمله می‌کند، آنها امروز هم یکبار نتوانستند نفوذ کنند، از لحاظ تکنیکی توانستیم آنها را در آن منطقه کنترل کنیم از فضای پوشش دفاع استقلال هم استفاده کردیم اما باید این کار را تا پایان بازی ادامه می‌دادیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در ادامه تأکید کرد: زمانی که بازی یک یک شد، استقلال به توپ‌های بلند روی آورد به همین خاطر دست به یک تعویض زدیم تا قربانی را به زمین بیاوریم و او روی توپ‌های بلند قوی‌تر کار کند که البته این اتفاق به طور خوب انجام نشد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار