بازدید 5053

حسيني؛رییس‌هیات‌مدیره‌صندوق‌حمايت‌ازقهرمانان‌درگذشت

کد خبر: ۷۲۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 08 September 2017
غلامحسين حسيني، رئیس هیأت مدیره صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش امروز دار فاني را وداع گفت.

به گزارش تابناك ورزشي و به نقل از پايگاه خبري صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش، غلامحسین حسینی صبح امروز و پس از سه سال مبارزه با بیماری سرطان ریه دعوت حق را لبيك گفت.وی كه از مديران باسابقه و خوشنام ورزش كشور بود، از روز گذشته به دنبال تشدید بیماری به کما رفته بود.مرحوم حسيني تيرماه امسال با حكم دكتر سلطاني فر، وزير ورزش و جوانان به عضويت هيات مديره صندوق حمايت از پيشكسوتان و قهرمانان ورزش درآمد.

وي در مدت كوتاه حضور خود در صندوق حمايت تلاشها و فعاليتهاي را براي حمايت هر چه بيشتر از پيشكسوتان و قهرمانان ورزش آغاز كرده بود كه متاسفانه اجل مهلت نداد.تابناك اين ضايعه را به جامعه ورزش كشور تسليت مي گويد و براي خانواده آن مرحوم از خداوند متعال صبر مسالت دارد.  

حسيني مديرعامل صندوق حمايت ازقهرمانان درگذشت
غلامحسین حسینی در مقطعی در سال‌های ۸۹ و ۹۰ ریاست هیأت مدیره باشگاه سپاهان را برعهده داشت وهمچنين مدیرکل سابق استاندارد صنایع استان اصفهان و ريیس هیات مدیره سپاهان و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور بوده است. مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر غلامحسین حسینی، فردا (شنبه ۱۸ شهریور) ساعت ۸:۳۰ صبح از درب منزل ایشان به نشاني پاسداران، خيابان احتشاميه، خيابان منصور، خيابان صالح حسيني، نبش غفاري پلاك ٢٢ به سمت بهشت زهرا (س) برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار