بازدید 12907

فرار مرد زندانی به سبک فیلم‌های سینمایی

کد خبر: ۷۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 07 September 2017
سارق زندانی که به سبک فیلم‌های وسترن از بیمارستان فرار کرد، در حین تعقیب‌وگریز مورد اصابت گلوله مأموران قرار گرفت و جان باخت.
 
به گزارش شرق، ساعت دو بعدازظهر سه‌شنبه هفته جاری، مأموران کلانتری ١٣٠ نازی‌آباد در پی تماس تلفنی مسئولان بیمارستانی، از مرگ مردجوانی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود مطلع شدند. همچنین مسئولان بیمارستان در گزارش اولیه اعلام کردند که مرد کشته‌شده احتمالا زندانی‌ای فراری بوده است که در حین فرار مورد اصابت گلوله قرار گرفته، چراکه علاوه بر لباس زندان، دستبند و پابند نیز دارد.
 
دقایقی بعد اعلام شد چندساعت قبل، محکومی سابقه‌دار که برای معاینه و درمان از زندان به بیمارستانی در تهران منتقل شده بود، با همدستی چند موتور‌سوار و همراهان آنها که پیاده بوده‌اند موفق به فرار شده است، اما در حین فرار هدف گلوله مأمور بدرقه قرار گرفته و به احتمال زیاد به دلیل خون‌ریزی ناشی از جراحات جان خود را از دست داده است. با به‌دست‌آمدن این اطلاعات، بازپرس کشیک قتل تهران نیز در جریان قرار گرفت و دستورات لازم درباره جسد را صادر کرد.
 
در تحقیقات انجام‌گرفته مشخص شد محکوم کشته‌شده مردی ٣٥ ساله و سابقه‌دار بوده است که به‌خاطر ٥٤ فقره سرقت در حال گذراندن دوران محکومیت خود بوده است. متهم همچنین به تبعید و ردمال نیز محکوم بوده است. در بررسی دقیق‌تر مشخص شد متهم در زندان مدعی شده درد شدیدی در قسمت قفسه سینه‌اش احساس می‌کند و به‌همین‌دلیل هم به بیمارستان منتقل شده ‌است.
 
 در بازبینی فیلم‌ دوربین‌های مداربسته بیمارستان مشخص شد پس از انجام مراحل درمان، زمانی که این محکوم و دیگر زندانیان در حال سوارشدن به خودرو زندان بودند، افرادی که به ظاهر هرکدام در گوشه‌ای از محوطه بیمارستان مشغول کاری بوده‌اند، ناگهان با بیرون‌آوردن انواع سلاح سرد مانند چاقو و قمه به مأموران بدرقه زندان هجوم برده‌اند تا این محکوم را فراری دهند و در این بین سربازی را نیز مجروح کرده‌اند. بعد از آن، مرد محکوم که به دلیل داشتن پابند نمی‌توانسته به طور کامل و مانند دیگران روی موتورسیکلت بنشیند با حالت یک‌طرفه روی موتور نشسته و چند موتورسوار دیگر هم او را برای فرار اسکورت کرده‌اند.
 
در این هنگام یکی از مأموران با کلت کمری خود اقدام به شلیک سه تیر هوایی و اعلام اخطار ایست کردند که موتورسواران بدون توجه به هشدار پلیس به فرار خود ادامه دادند، بنابراین مأمور بدرقه زندان نیز با نشانه‌رفتن به طرف موتوری که محکوم فراری سوار آن بود، دو گلوله شلیک کرد که به پا و دست این مرد برخورد کرد، اما این اقدام نیز مانع از فرار آنها نشد. تا اینکه مسئولان بیمارستان دیگری در تهران از پیداشدن پیکر نیمه‌جان او خبر دادند.
 
 در ادامه تحقیقات مشخص شد ساعتی قبل فرد ناشناسی در تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی تهران اعلام کرده است پیکر مرد غرق در خونی در پارک جنگلی وصال که در حدود ١٥کیلومتری تهران است پیدا شده و امدادگران پس از حضور در محل با پیکر نیمه‌جان مردی روبه‌رو شدند که خون زیادی از او رفته بود، بنابراین با انجام اقدامات اولیه او را به بیمارستان امیرالمؤمنین انتقال دادند، اما مرد پس از انتقال به بیمارستان به‌خاطر خون زیادی که بر اثر جراحات ناشی از گلوله از دست داده بود جان خود را از دست داد. تحقیقات بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر