بازدید 3245

برگزاری نهمین همایش ملی تحلیل پوششی داده ها

رییس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه کشور، از برگزاری نهمین همایش ملی تحلیل پوششی داده ها با محوریت الگوهای بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در برنامه ششم توسعه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 06 September 2017
محمد خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری نهمین همایش ملی تحلیل پوششی داده ها در روزهای چهاردهم تا شانزدهم شهریور ماه در دانشگاه ازاد اسلامی واحد بجنورد خبر داد.

رییس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه کشور، افزود:این کنفرانس متفاوت از کنفرانس های گذشته و با رویکرد توسعه ملی برگزار می شود.

چارچوب و شاخص های ارزیابی برنامه های پنج ساله توسعه از محورهای همایش
وی با بیان اینکه در این همایش توجه محققین به حل مشکلات کلان کشور معطوف شده است، ادامه داد: محورهایی مانند تئوری تحلیل پوششی داده ها، چارچوب و شاخص های ارزیابی برنامه های پنج ساله توسعه، الگوهای بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در برنامه ششم توسعه و ارزیابی بخش های مختلف اقتصادی در سطح کلان و استانی و  مورد توجه محققین و پژوهشگران این  رشته در کنفرانس امسال است و تلاش شده جهت گیری مقالات پژوهشگران در راستای توسعه ملی است.
 رییس انجمن ایرانی تحلیل پوششی داده ها یادآور شد:با توجه به اهمیت موضوع ارزیابی عملکرد و  ضرورت افزایش کارایی و بهره وری مدیران دستگاه های اجرایی، کارگاه ویژه ارزیابی عملکرد مدیران استان خراسان شمالی نیز در این کنفرانس برنامه ریزی شده است.
لازم به ذکر است که جمهوری اسلامی ایران در  تحلیل پوششی داده ها از کشورهای پیشرو جهان است زنده یاد پروفسور غلامرضا جهانشاهلو  پدر علم تحلیل پوششی داده ها که کنفرانس امسال بدون حضور ایشان برگزار می شود پایه گذار این علم در ایران بود و بیشترین نقش را در پیشبرد این علم در ایران و دنیا داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر