بازدید 9574

واکنش کی روش به احتمال رفتنش از تیم ملی

کد خبر: ۷۲۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 06 September 2017
کارلوس کی روش در نشست خبری بعداز بازی با سوریه در مواجه شدن با صحبت‌های خبرنگاری که گفت: «مردم الان نگران تیم ملی بعد از کی‌روش هستند»، پاسخی روشن کننده داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرتغالی تصریح کرد: این یک داستان کاملاً مجزاست. من امشب به اندازه کافی سر درد دارم. یک مطلب را باید بگویم. من آن فردی نیستم که بخواهم مشکل‌ساز باشم. به هیچ عنوان اینجا نیستم که به ایران مشکلی را اضافه کنم. بدترین سوء تفاهمی که اینجا به وجود آمده، این است که وقتی من درباره زمین‌های تمرین، باشگاه بدنسازی بهتر، سیستم و سطح مسابقات بالاتر و کیفیت لباس‌های بازیکنان صحبت‌ می‌کنم، راجع به مشکلات اینجا نمی‌گویم، بلکه در خصوص راهکارها و راه حل‌ها صحبت می‌کنم. راجع به مسائل و راه حل‌هایی صحبت‌ می‌کنم که می‌تواند فوتبال ایران را رو به جلو هدایت کند. بعد شما برداشت می‌کنید که منِ کی‌روش راجع به مشکلات صحبت می‌کنم. نه، صحبت من راجع به مشکلات نیست.

وی ادامه داد: وقتی ما در خصوص نیازمان درباره یک زمین تمرین در آکادمی صحبت می‌کنم، درباره مشکلات‌ نیست، بلکه راجع به راه حل‌هایی صحبت می‌کنم که برای آینده فوتبال ایران هم خیلی خوب است. وقتی صحبت از روزهای بعد از کی‌روش می‌کنید، آینده ایران به زمین‌ها، مربیان، بازیکنان بهتر و استاندارهای حرفه‌ای بالا گره خورده است. وقتی شما یک لیگ حرفه‌ای دارید، نمی‌توانید از بازیکنان خود توقع داشته باشید که سه، چهار یا شش ماه حقوق خود را دریافت نکنند. وقتی در خصوص این مسائل صحبت می‌کنید، من نمی‌خواهم راجع به مشکلات صحبت کنم، بلکه راجع‌به راه‌حل‌های ممکن صحبت می‌کنم. این راهکارها برای توسعه ورزشی است که عشق میلیون‌ها هوادار ایرانی به حساب می‌آید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر