بازدید 11831

دستگیری عاملان تیراندازی در برازجان

کد خبر: ۷۲۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 05 September 2017
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارقان مسلح در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: عاملان تیراندازی در شهر برازجان دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، سردار خلیل واعظی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد و توسعه امنیت در نقاط مختلف استان تلاش ویژه‌ای دارد و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی اجرا می‌شود.

وی از دستگیری عاملان تیراندازی در شهر برازجان خبر داد و افزود: در پی تیراندازی سرنشینان یک خودروی سواری و مجروح شدن دو نفر در دشتستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و اقدامات لازم برای تحقیقات میدانی و تجزیه و تحلیل موضوع انجام شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که ضاربان در تیراندازی دارای سوابق متعدد کیفری، جرایم اخلاقی و سرقت هستند و اخیرا اقدام به سرقت یک دستگاه موتور سیکلت کرده‌اند. عاملان تیراندازی پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان همراه با یک قبضه سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.

وی از دستگیری هشت نفر اعضای باند سارقان مسلح در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه خودروی یکی از شهروندان کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی تشکیل و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. با تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری سایر یگان‌های انتظامی اعضای باند و سرکرده آن که یک قاتل فراری بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران پلیس به ارتکاب سرقت مسلحانه خودرو با سرکردگی شخصی به نام «ف-پ» (قاتل فراری) اعتراف کردند. در ادامه تلاش‌ها سر دسته باند به همراه خودروی سرقتی در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار در مخفیگاهش دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان