بازدید 12183

دستگیری ۲۱۳ نفر از اراذل و اوباش تهران

کد خبر: ۷۲۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 05 September 2017
رییس پلیس پایتخت از عملیات شبانه پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش در نقاط مختلف تهران خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سردار حسین رحیمی‌در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش که صبح دیروز در مقر پلیس امنیت پایتخت برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: پس از انجام حدود دو هفته کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس امنیت در 25 نقطه از تهران، شب گذشته عملیاتی را به مرحله اجرا در آورد که در پی آن 213 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به زورگیری، عربده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس، نگهداری مواد، تخریب اموال عمومی‌و... کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی درباره میانگین سنی افراد دستگیر شده نیز اظهار داشت: تعدادی از این افراد دارای سابقه دستگیری بوده و میانگین سنی‌شان بین 25 تا 30 سال است.
 
رییس پلیس پایتخت با اشاره به تجهیزات و مواد کشف شده از این افراد اظهار کرد: یک دستگاه خودروی دودزا، دستگاه میخ پرتاب‌کن، چندین سلاح جنگی، کمری و شکاری، چنین عدد ساطور، چندین قبضه قمه و سلاح سرد غیرمتعارف و... از این افراد کشف شده است.
 
رحیمی ‌با بیان اینکه صدها بطری مشروبات الکلی نیز از متهمان کشف و ضبط شده است، گفت: یک کارگاه تولید پایپ نیز که حدود 500 مشتری ثابت داشت در این عملیات شناسایی و منهدم شد.
 
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه نقاط آلوده توسط پلیس امنیت پایتخت شناسایی شده است، گفت: پلیس حامی‌مردم است و از شهروندان می‌خواهیم که از طریق سامانه 110 اطلاع‌رسانی کنند. بسیاری از دستگیری‌های امروز نیز در پی گزارش‌های مردمی ‌بوده است.
 
رحیمی‌با بیان اینکه با دستگاه قضا همراه هستیم، درباره اینکه که چرا بعضی از دستگیر شدگان آزاد شده و به سطح جامعه برمی‌گردند، گفت: وظیفه پلیس جمع‌آوری مجرمان است و البته هماهنگی خوبی میان پلیس و دستگاه قضا وجود دارد.
 
رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل خواهد شد، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر