بازدید 3738
۱
دیدبان سوریه:

ارتش سوریه به 19 کیلومتری شهر دیرالزور رسید

مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان دولت این کشور می‌گوید، ارتش سوریه و نیروهای متحد آن به 19 کیلومتری شهر محاصره شده دیرالزور رسیدند.
کد خبر: ۷۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 03 September 2017
مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان دولت این کشور می‌گوید، ارتش سوریه و نیروهای متحد آن به 19 کیلومتری شهر محاصره شده دیرالزور رسیدند.

به گزارش فارس، ارتش سوریه و نیروهای متحد آن به 19 کیلومتری شهر محاصره شده دیرالزور رسیدند.

مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان دولت این کشور می‌گوید، ارتش سوریه و نیروهای متحد آن در عملیات امروز خود توانستند خود را به 19 کیلومتری شهر دیرالزور برسانند.

 این مرکز درگیری‌ها بین ارتش سوریه و نیروهای متحد آن و عناصر گروه تروریستی در محورهای منطقه «کباجب» واقع در جاده «سخنه-دیرالزور» را شدید توصیف کرد.

در این درگیری‌ها، ارتش سوریه و نیروهای متحد آن در این منطقه پیشروی کرده  و بر اساس اعلام دیده بان سوریه، منطقه کباجب به کنترل کامل نیروهای سوری درآمده است.

دیدبان فاصله این منطقه تا شهر محاصره شده دیرالزور را 40 کیلومتر اعلام کرده است.

در محور دیگر، ارتش سوریه به کمک نیروهای متحد، خود را از محور کوه «البشری» به 19 کیلومتری شهر دیرالزور رساند و نزدیک به 3 هزار کیلومتر مربع را در استان دیرالزور آزاد کرده است.

در صورت تدام پیشروی‌ها، ارتش سوریه به احتمال زیاد تا پایان این هفته، خود را به دروازه‌های شهر دیرالزور برساند و محاصره 2 ساله این شهر را بشکند.

نیروهای ارتش سوریه هفته گذشته توانستند خود را به مرزهای حوزه استحفاظی استان دیرالزور برسانند و وارد این استان شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محالست
آزاد سازی آن یکسال زمان خواهد برد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها