بازدید 3565

جزییات خسارت2.5میلیون دلاری خواسته کی روش

تا زمانی که قرارداد به طور رسمی قانونی فسخ نشده هرجلسه تمرین اعضای تیم ملی بدون لباس جیووا برای هر نفر مبلغ 5 هزاریورو جریمه نقدی دارد! کی روش برای هر بار عدم استفاده از لباس جیووا مبلغ 5 هزار یورو باید جریمه پرداخت می کرد
کد خبر: ۷۲۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 03 September 2017
در پرونده قرارداد جنجالی فدراسیون فوتبال و برند پوشاک ورزشی جیووا گفته می شد که غرامتی نزدیک به 2.5 میلیون دلار باید از سوی فدراسیون فوتبال به این شرکت پرداخت شود. 

به گزارش تابناک ورزشی، حالا نماینده سابق این کمپانی در ایران که در حال حاضر در این شرکت مسوولیتی ندارد، مدعی شده که شرکت ایتالیایی از دریافت غرامت انصراف داده ، در حالی که چنین چیزی رسما تایید نشده است.

این فرد در این رابطه گفت:« من جمع غرامت را نمی گویم تنها شرایط را می گویم. برای هر مرتبه عدم استفاده از لباس جیووا برای هر کدام از اعضای تیم ملی مبلغ 5 هزار یورو جریمه در نظر گرفته شده بود. همچنین تا زمانی که قرارداد به طور رسمی  قانونی فسخ نشده هرجلسه تمرین اعضای تیم ملی بدون لباس جیووا برای هر نفر مبلغ 5 هزاریورو باید پرداخت می شد. اقای کی روش برای هر بار عدم استفاده از لباس جیووا مبلغ 5 هزار یورو باید جریمه پرداخت می کردند. و اگر حساب کنید این رقم بیشتر از آن مبلغ 2 میلیون یورویی که می گویند می شد. با این حال و با وجود این که اتفاقات خوبی برای ما نیفتاد ما به خاطر منافع ملی و تیم ملی سکوت کردیم و رضایت دادیم.»

نماینده سابق جیووا در ایران که دیگر با این شرکت همکاری ندارد، همچنین درباره نحوه بسته شدن قرارداد با فدراسیون گفت:« ما این قرارداد را در زمان ریاست آقای کفاشیان با فدراسیون بستیم. بعدها دوستان به این موضوع معترض بودند که چرا آقای کفاشیان در آخرین روزهای کاری اش این قرارداد را امضا کرده است درحالی که این پروسه بود که چند ماه طول کشید، ضن این که بسیاری از کسانی که امروز در فدراسیون هستند نیز زیر این قرارداد را امضا کردند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار