بازدید 3621
۱

مایلی‌کهن:انتقاد نمی کردم الان درپاریس وآمریکا خانه داشتم!

نان در سکوت است. فکر می کنی اگر سکوت می کردم، الان من هم در پاریس و آمریکا نمی توانستم خانه داشته باشم؟دلم می سوزد و نمی توانم سکوت کنم. همین الان در شهر ما انزلی، فاجعه نیست که 1000 متر ساحل نداریم که جوان ها بتوانند بروند لب ساحل و قدم بزنند
کد خبر: ۷۲۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 03 September 2017
مایلی کهن که معمولا صریح و از ته دل حرف هایش را می زند و حتی اگر خیلی از افراد جامعه باورش نداشته باشند، می دانند که از سر دلسوزی است و غرضی پشت آن پنهان نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، مایلی کهن در گفت وگوی جدیدش در پاسخ به سوالی ، به این عادت انتقاد که در وجودش است، واکنش نشان داد. او می گوید می توانسته آرام بگیرد و انتقاد نکند و امروز حسابی اوضاعش خوب باشد؛ «در این اوضاع کشورمان، نان در سکوت است. فکر می کنی اگر سکوت می کردم، الان من هم در پاریس و آمریکا نمی توانستم خانه داشته باشم؟ من ولی دلم برای جوان های نسل شما می سوزد. برای شما فریاد می زنم و می جنگم و ضرر هم می کنم. ولی دنبال وجه مادی نیستم. دلم می سوزد و نمی توانم سکوت کنم. همین الان در شهر ما انزلی، فاجعه نیست که 1000 متر ساحل نداریم که جوان ها بتوانند بروند لب ساحل و قدم بزنند و شاد باشند. از این حرف ها اگر قرار باشد بگویم زیاد است. من این چیزها را می بینم، حرص می خورم و برای مردمم می گویم و بعد مشکلاتش می افتد گردن من ولی نسل شما حتی شهامت ندارد دنبال حقش برود و این حرف ها را بزند و می ترسد که حقش را بخواهد بگیرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا حرف حق زده. دستش درد نکنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار