بازدید 3630

موضع ملایم شده مایلی‌کهن درباره کارلوس کی‌روش

کسی نمی تواند کتمان کند تیم ملی با کی روش رفته جام جهانی و نکات مثبت را کتمان نمی کنم ولی می گویم رفتار بد، بد است.من دارم می گویم نگذارید کسی به ما توهین کند.
کد خبر: ۷۲۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 03 September 2017
محمد مایلی کهن برای حرف هایش درباره شجاعی و حاج صفی با مشکلاتی روبرو شد. او که از دو بازیکن ایرانی دفاع کرد و پای حرفش ایستاد با محرومیت های غیررسمی مواجه شد. می گویند وقتی رضا رشیدپور می خواسته به برنامه حالاخورسید دعوتش کند، با ممانعت برخی مدیران سیما روبرو شده است که این موضوع تایید نشده.

به گزارش تابناک ورزشی، مایلی کهن بعد از صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی هنوز نظرش درباره کی روش و تیم ملی همان است که بوده اما به وضوح کمی ملایم شده است.حاجی می گوید: «کسی نمی تواند کتمان کند تیم ملی با کی روش رفته جام جهانی و نکات مثبت را کتمان نمی کنم ولی می گویم رفتار بد، بد است. نوع برخورد بد را نباید ترویج بدهید اما مثلا شما کی روش دوست ها، همه نکات منفی را هم نمی بینید. من دارم می گویم نگذارید کسی به ما توهین کند. اگر فقط رفتن به جام جهانی ملاک بود که زمان شاه هم ما رسیدیم جام جهانی. با مربی ایرانی هم رفتیم و حتی در جام جهانی کوچک هم بد بلایی سر آرژانتین آوردیم. »
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار