بازدید 7892

دستور روحانی به چهار وزیر

کد خبر: ۷۲۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 02 September 2017
ایرنا نوشت: رییس دفتر رییس جمهوری گفت: رییس جمهوری صبح شنبه و پس از دریافت گزارش حادثه تلخ روز جمعه برای شماری از دانش آموزان هرمزگانی، دستورات لازم را برای رسیدگی سریع و کامل به آسیب دیدگان صادر کرد.

محمود واعظی داظهارداشت: رییس جمهوری از وزیران آموزش و پروش، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و وزیر کشور خواست ابعاد مختلف حادثه تلخ اخیر برای دانش آموزان هرمزگانی را به دقت بررسی کنند.

وی افزود: رییس جمهوری ضمن تسلیت به خانواده های داغدار، دستورات لازم را به هر یک از این وزیران صادر و بر رسیدگی هرچه سریعتر به مسایل درمانی مصدومان و خانواده های آسیب دیده تاکید کرد.
 
رییس دفتر رییس جمهوری اظهارداشت: دکتر روحانی در گفت وگو با وزیر آموزش و پروش که به نمایندگی از ایشان برای رسیدگی به آسیب دیدگان به محل حادثه رفته بود، آخرین وضعیت دانش آموزان مصدوم و آسیب دیده و همچنین بررسی های کارشناسی در خصوص علت حادثه را مرور و به وی دستور داد با هماهنگی دستگاههای ذیربط و در اسرع وقت شیوه نامه های مربوط به اردوهای دانش آموزی و وسایل مربوط به آن را بازنگری و آن را به نحوی اصلاح کنند که تردد با وسایل حمل و نقل عمومی، زمان و مسیر سفر بر مبنای بالاترین ضریب استانداردهای ایمنی انجام گیرد.
 
واعظی ادامه داد: رییس جمهوری ضمن اطلاع از آخرین وضعیت درمانی دانش آموزان مصدوم، دستورات لازم برای رسیدگی سریع و کامل درمانی به آسیب دیدگان را به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر کردند.
 
یکی از سه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی که برای شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند، مقارن ساعت 4 بامداد جمعه 10 تیر واژگون شد. این حادثه 9 کشته و 34 مجروح برجا گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار