بازدید 7517

دعوت بانکهای کشور به رقابت از سوی بانک‌آینده

کد خبر: ۷۲۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 02 September 2017
مدرسه ابتدایی "امید آینده" واقع در شهرستان ریگان از توابع استان کرمان با هدف ایجاد فرصت تحصیل برای کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار توسط بانک آینده افتتاح شد.
این مراسم با حضور فرماندار ریگان، دکتر رشیدی معاون بازاریابی بانک آینده، مدیران آموزش و پرورش و مقامات محلی برگزار شد.مهندس باقری فرماندار ریگان در این مراسم گفت: شهرستان ریگان با 12000 دانش آموز یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های استان کرمان است که بخاطر نبود امکانات مناسب تحصیلی، دانش آموزان آن مجبور به ترک تحصیل می شوند.وی افزود: نبود امکانات تحصیلی در این شهرستان به حدی است که در مرکز شهرستان نیز نیاز به مدرسه احساس می شود.
باقری گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته با بودجه دولتی تا 30 سال آینده نیز نیاز به مدرسه در این شهرستان رفع نمی شود، این درحالی است که 80 درصد مدارس شهرستان نیز نیاز به بازسازی دارند. وی ضمن تقدیر از بانک آینده بخاطر ساخت این مدرسه ابراز امیدواری کرد که این حرکت از سوی بانک آینده در مناطق کم برخوردار ادامه یابد.
در ادامه مراسم دکتر رشیدی معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده با تاکید بر ضروررت رفع محرومیت های منطقه گفت: بانک آینده با هدف اعتلای کشور و رفع محرومیت ها در سطح ملی اقدام به ساخت8 مدرسه در سراسر کشور نموده است. وی افزود: مدیران بانک آینده معتقدند توجه به تحصیل کودکان و نوجوانان و توسعه زیربناهای فکری منجر به نوآوری، تحول و کارآفرینی در آینده خواهد شد.
معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده درپایان ضمن اعلام توزیع 800000 بسته لوازم التحریر توسط بانک آینده در مناطق کم برخوردار سراسر کشور گفت : امیدوارم سازمانها در زمینه مدرسه سازی باهم رقابت کنند.
گفتنی است ساخت این مدرسه از سال گذشته آغاز گردیده و 7 مدرسه دیگر در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان، بوشهر وکهکیلویه و بویراحمد و ایلام طی این هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد.مدرسه امید آینده ریگان در فضایی به مساحت 570 متر مربع احداث گردیده و دارای 6 کلاس می باشد.

دعوت بانکهای کشور به رقابت از سوی بانک‌آینده

دعوت بانکهای کشور به رقابت از سوی بانک‌آینده
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل