بازدید 9598
۶

مشکلات بازیگر پیشکسوت برای تامین هزینه‌ درمان

کد خبر: ۷۲۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 02 September 2017
میزان نوشت: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حال این روزهایم خوب است اما مشکلی که تمام ذهنم را بر هم ریخته و زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داده، هزینه‌های درمانم است.

حسین محب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت درمان بیماری‌اش گفت: امروز برای ادامه درمان بیماری ام به بیمارستان مراجعه کردم تا تحت درمان باشم.

او ادامه داد: به احتمال زیاد امروز پس از انجام مراحل آزمایش هایم تا 3 ماه در بیمارستان بستری شوم و برای آزمایش‎های مختلف به بیمارستان های مختلف منتقل و سپس به بیمارستان اولم باز می‌گردم.

محب اهری افزود: حال این روزهایم خوب است اما مشکلی که تمام ذهنم را بر هم ریخته و زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داده، هزینه‌های درمانم است.

این هنرمند پیشکسوت بیان کرد: من هر چند ماه یک بار یک کار می‌کنم و سپس باید فورا برای درمانم به بیمارستان مراجعه کنم و در این صورت هیچ پولی برایم نمی‌ماند که بخواهم آن را پس‌انداز کنم.

بازیگر سریال «معمای شاه» ادامه داد: در حال حاضر مشکل اقتصادی زیادی دارم و نمی‌دانم هزینه سه ماه درمانم را چگونه تهیه کنم و از طرفی هیچ ارگانی نیست که من را حمایت کند، در حال حاضر نمی‌توانم کاری کنم جز توکل بر خدا.

محب اهری در خصوص برنامه کاری‌اش خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمایش خسیس را به پایان رساندم و تا پایان دوران درمانم در هیچ کاری نمی‌توانم بازی کنم.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
خوب این بنده خدا چرا نباید به صورت ابرومندانه ای مورد حمایت قرار بگیره....
چرا بیمه رد نمیکنید اون موقع که برای 100 روز کار 30 تا300 میلیون میگیرید
امید است که دولت مردان و همکاران کمک کنن...
یشنهاد میکنم که دست اندکاران سینما و تلویزیون صندوقی رو برای این موارد درست کنن و درصدی از قراردادهایی که با بازیگران، کارگردان ها و دیگر عوامل بسته میشه به این صندوق واریز کنند.
خوبه شما رسانه را دارید مردم که رسانه ندارند چه میگذره بهشون
عاقبت هنر وهنرمند در ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی