بازدید 3719

پیام تبریک لاریجانی به رؤسای مجالس اسلامی

کد خبر: ۷۲۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 31 August 2017
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک عید سعید قربان به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک تاکید کرد: تقویت فضای گفتمان موثر و سازنده میان پارلمان های کشورهای اسلامی نقش مهمی در کمک به حل بحران های منطقه ای و مبارزه با افراط گرایی و تروریسم دارد.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در پیام خود به روسای مجالس کشورهای اسلامی و برخی شخصیت های جهان اسلام گفت: مناسک حج ابراهیمی کانون صمیمیت، یکرنگی و فریضه بی همتا و مظهر یکپارچگی و انسجام مسلمانان به شمار می رود.
 
در بخش دیگری از پیام رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: تعامل اسلامی به ما می آموزد که یکی از اهداف اصلی و فلسفه حج، ایجاد تفاهم و تحکیم برادری بین مسلمین است و دوری از اختلاف و تفرقه و تشدید روح اخوت و همدلی در مناسک بزرگ حج نیاز ضروری امروز امت اسلامی است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: تقویت فضای گفتمان موثر و سازنده میان پارلمان های کشورهای اسلامی در شرایط حساس کنونی جهان اسلام، نقش مهمی در کمک به حل بحران های منطقه ای و مبارزه با افراط گرایی و تروریسم دارد.
 
لاریجانی دراین پیام یادآور شد: بی تردید امروز پیشبرد مناسبات پایدار پارلمانی دوجانبه، منطقه ای و چندجانبه به منظور نیل به ترتیبات جدید مبتنی بر صلح و امنیت در بین امت اسلامی یک ضرورت است.
 
رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تقویت روح اخوت و همبستگی اسلامی و همکاری فزاینده کشورهای اسلامی حمایت می کند اظهار کرد:
عمیقاً اعتقاد دارم که در پرتو تلاش های مشترک، می توان مشکلات کنونی جهان اسلام را برطرف نموده تا امت اسلامی جایگاه شایسته خود را در مناسبات جهانی بازیابد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار