بازدید 7401
۳

اردوغان: مسلمانان میانمار را تنها نخواهیم گذاشت

کد خبر: ۷۲۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 31 August 2017
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش مسلمانان میانمار را تنها نخواهد گذاشت و هر گونه کمک برای پایان دادن به درد و رنج و کشتار مسلمانان را انجام خواهد داد.

به گزارش ایرنا، اردوغان شب گذشته در سخنرانی به مناسبت نود و پنجمین سالگرد جشن پیروزی 30 آگوست در کاخ ریاست جمهوری در آنکارا، با اشاره به این که ترکیه پیش از این آغوش خود را به روی جنگ زدگان و پناهجویان مظلوم سوری، عراقی، کشورهای حوزه بالکان و شمال آفریقا باز کرده است، اعلام کرد که این بار نیز به مردم مظلوم آراکان کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: مبارزه خود را تا زمانی که ظلم را در منطقه و تمام جهان به پایان رسانده و صلح و زندگی مسالمت آمیز را به ارمغان آوریم، ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: از موضع خود در قبال هر آنچه که مربوط به مصالح و آینده ملت خود و برادران ما در سوریه و عراق باشد، عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی موفقیت های ترکیه در مبارزه علیه تروریسم را مدیون اقدامات دولت در زمینه توسعه صنایع دفاعی طی 15 سال اخیر دانست و افزود: کسانی که می خواهند با استفاده از گروه‌های تروریستی ترکیه را در تنگنا قرار دهند، پس از مدتی با بمب ها و نارنجک‌هایی مواجه خواهند شد که در دست تروریست ها مانده و ضامن آن هم کشیده شده است.

وی اضافه کرد: تمامی گزینه ها در خصوص تحولات منطقه روی میز است و چهره واقعی طرح هایی که سعی می شود با استفاده از گروه های تروریستی در منطقه اجرا شود، برای ما فاش شده و ما چنین فشارهایی را نمی پذیریم.

اردوغان با انتقاد از تسلیح برخی گروه های جنگجو در شمال سوریه به بهانه مبارزه علیه داعش گفت: از عناصر داعش تسلیحات ساخت متحدان ما کشف می شود و این چگونه اتحادی است و این چه اتحادی در چارچوب ناتو است؟

وی افزود: این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورها، یک روز مانند بومرنگ بازگشته و کشورهای حامی را نیز هدف قرار خواهند داد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۳
اقای اردوغان یک فکری برای ۲۰ میلیون کرد مسلمان در داخل مرزهای خود بکند شاهکار کرده که بخاطر آنان دارد به همه سواری میدهد.
اقای دیکتاتور آشوب بپا نکن
خدا را شکر که ازمرزهای ترکیه هزاران کیلومتر دورند اگرنه به بهانه کمک رسان توسط ترکیه از بین رفته بودن و باز خدا را شکر که او ن بیچاره ها در میانمار ترک نیستند اگه نه به بهانه کمک انجا هم مثل عراق وسوریه میکرد...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی