بازدید 3570

تأکید بر مدیریت سهام عدالت توسط کمیته امداد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت کمیته امداد می تواند ۵ میلیون مددجو را از محل سود سهام عدالت به مددرسان تبدیل کند که این مهم، انجام نشده است.
کد خبر: ۷۲۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 28 August 2017
هادی قوامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 6 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی بعد از استماع گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در اخطار قانون اساسی گفت: براساس قانون ،پی ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه برمبنای ضوابط اسلامی، جهت ایجاد رفاه و رفع فقر و محرومیت باید باشد.

کمیته امدادمی تواند 5 میلیون مددجو را از محل سود سهام عدالت به مددرسان تبدیل کند

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس ضابطه 6 اصل 43 قانون اساسی باید به موضوع مصرف، سرمایه گذاری، تولید و توزیع در اقتصاد توجه شود، رئیس کمیته امداد در گزارش خود به مسئله مهم  سهام عدالت اشاره نداشتند و این درحالی است که به 5 میلیون نفر مالکیت 100 درصد در خصوص سهام عدالت داده شده و ارزش هر برگه سهام 2 میلیون تومان است که معادل 10 هزار میلیارد تومان می شود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کل بودجه کمیته امداد حدود 10 هزار میلیارد تومان بوده و میزان سهام عدالت نیز 10 هزار میلیارد تومان است و اگر اداره این موضوع به کمیته امداد داده نشود؛قطعا باعث اسراف می شود کمیته امدادامام خمینی(ره) می تواند 5 میلیون مددجو را از محل سود سهام عدالت به مددرسان تبدیل کند که این مهم، انجام نشده است./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم