بازدید 3314

۳۰ کشته و زخمی در تیراندازی‌‌ها در آمریکا

کد خبر: ۷۲۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 28 August 2017
در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته در نقاط مختلف آمریکا شانزده نفر کشته و بیست و سه نفر زخمی شدند.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، در تیراندازی های پانزده  ساعت گذشته در نقاط مختلف آمریکا شانزده نفر کشته و بیست و سه نفر زخمی شدند.

در تیراندازی در شهر نیویورک دو نفر زخمی شدند، تیراندازی در شهر تالاهاسی در فلوریدا یک نفر زخمی شد، در تیراندازی در شهر فورت ویلتون بیچ در فلوریدا یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی سه نفر زخمی شدند، در تیراندازی در شهر پالم بیچ گاردنز در فلوریدا یک نفر کشته شد.

در تیراندازی در شهر اسپرینگ فیلد در ماساچوست یک نفر کشته شد،تیراندازی در شهر لین در ماساچوست یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر ممفیس در تنسی یک نفر کشته شد، تیراندازی در شهر ایندیاناپولیس در ایندیانا یک نفر کشته برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر اسپرینگ فیلد در اوهایو یک نفر کشته ویک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر ایندیاناپولیس در ایندیانا دو کشته برجا گذاشت، در تیراندازی در شهر لیتل راک در آرکانزاس یک نفر زخمی شد، درتیراندازی در شهر ایووا سیتی در آیووا سه نفر زخمی شدند، در تیراندازی در شهر ویسکانسین رپیدز در ویسکانسین یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر لس آنجلس در کالیفرنیا یک نفر زخمی برجاگذاشت؛در تیراندازی در شهر ساوانا در جورجیا یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر هنریکو در ویرجینیا یک نفر کشته و یک نفر زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر کلمبوس در اوهایو یک نفر کشته شد، تیراندازی در شهر ایندیاناپولیس در ایندیانا یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر رالیگ در کارولینای شمالی یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر نیووارک در نیوجرسی دو نفر کشته برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر الکارت در ایندیانا یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر آتلانتا در جورجیا یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر اوانسویل در ایندیانا یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، تیراندازی در شهر مریتا در جورجیا یک کشته برجاگذاشت و در تیراندازی در شهر سینسیناتی در اوهایو یک نفر کشته شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر