بازدید 5588
۲
گزارش

شکست شوکه کننده سه آزادکارایران/فقط حسین‌خانی ماند

پیمان یاراحمدی دارنده مدال طلای آسیا در دور اول مقابل زلیمخان گاژیف از فرانسه در حالی که ۴ بر صفر پیش بود در نهایت ۸ بر ۴ شکست خورد
کد خبر: ۷۲۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 26 August 2017
میثم نصیری و امیر محمدی در دومین مبارزه خود در کشتی آزاد قهرمانی جهان شکست خوردند اما حسین‌خانی در دومین مبارزه به برتری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است، ۴ نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

باخت نصیری مقابل کشتی‌گیر روس
در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۳۱ نفر به روی باسکول رفته‌اند، میثم نصیری دارنده مدال طلای آسیا در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل عبدالرحمن ابراهیم از قطر به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف آلان گوگایف، دارنده مدال نقره جهان از روسیه رفت و در پایان ۶ بر ۵ شکست خورد.این در حالی که داور میدان ۲ امتیاز دیگر به نصیری داد تا نتیجه ۷ بر ۶ به سود نصیری شود اما با اعتراض مربیان روس مبنی بر اینکه کشتی‌گیرشان بیرون از تشک در خاک حریف نشسته پس از بازبینی فیلم مورد قبول قرار گرفت و رای برگردانده شد.
در گروه نصیری، آدام باتیروف قهرمان آسیا و کشتی‌گیر روسی الاصل بحرین، زاین رترفورد از آمریکا، فرانکلین گومز پورتوریکویی و مصطفی کایا نایب قهرمان اروپا از ترکیه حضور دارند.

شکست شوکه کننده سه آزادکارایران/فقط حسین‌خانی ماند

حسین خانی گام نخست را محکم برداشت
در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان در دور اول مقابل ایلمان مختاراف از فرانسه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.حسین خانی در دور دوم به مصاف آدریان مویز نفر پنجم اروپا از رومانی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

نمایش ضعیف یاراحمدی با شکست در مبارزه نخست
در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند پیمان یاراحمدی دارنده مدال طلای آسیا در دور اول مقابل زلیمخان گاژیف از فرانسه در حالی که ۴ بر صفر پیش بود در نهایت ۸ بر ۴ شکست خورد.یاراحمدی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد در غیر اینصورت حذف می‌شود.در این وزن جردن باروز دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا در دور نخست به سختی و با نتیجه ۷ بر ۵ از سد علی شعبان‌اف بلاروس و دارنده ۲ مدال برنز جهان گذشت.

زور محمدی به ابراگیموف نرسید
در وزن ۹۷ کیلوگرم امیر محمدی در دور اول مقابل  الکساندر هوشتین دارنده مدال برنز اروپا و قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از بلاروس با نتیجه ۸ بر ۶ به برتری رسید.این نتیجه در حالی بدست آمد که محمدی ۷ بر یک پیش بود.
 وی در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت و در پایان ۱۰ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.محمدی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در جریان رقابت‌های ۴وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا رسید.رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، بهنام احسان‌پور در وزن ۶۱ کیلوگرم و یدالله محبی در سنگین وزن نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شوكه كننده ؟ !!!!! د
شوكه كننده ؟ !!!!! در سطح روستا هم نبودند ، بايد ملي پوشان أزاد از جويبار و فرنگي كار از انديمشك باشند و به هيچ وجه از ديگر شهرها نباشند مگر اينكه با اختلاف زياد باشند ، مربيان هم فقط بايد از اين دو شهر باشند ، رييس فدراسيون بايد در أسرع وقت استعفا بده كه گند زده به كشتي ايران ، واقعا به جز يزداني هيچكدام از أزاد كاران در حد ايران نبودند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر