بازدید 3878

یزدانی یکقدم تا فینال با سه کولاک ضربه فنی

کد خبر: ۷۲۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 25 August 2017
در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۳۴ نفر حضور دارند حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک و نقره جهان پس از استراحت در دور اول در دور بعد به مصاف عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان رفت و در پایان ۱۲ بر ۲ به برتری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، یزدانی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده نقره بازی های اروپایی از مولداوی به روی تشک رفت و در وقت دوم ۱۰برصفر پیروز شد و به یکچهارم نهایی رسید.

یزدانی در یکچهارم نهایی به مصاف الکساندر گوستیف نایب قهرمان اروپا از آذربایجان رفت.یزدانی در این مبارزه نیز طبق عادت همیشگی از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و حریف را از تب و تاب انداخت و تایم نخست را 5 بر صفر پیروز شد.در تایم دوم نیز یزدانی در 2 دقیقه ،5 امتیاز گرفت و 10 بر صفر پیروز شد تا تماشاگران حاضر در سالن بار دیگر او را شدیدا مورد تشویق قرار دهند.

کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در این وزن نیز در همان دور نخست مقابل حریف کره‌ای با نتیجه سنگین ۱۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.در گروه یزدانی سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک و جهان از ترکیه، الکساندر گوتسیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان و ولادیسلاو والیف دارنده مدال طلای جوانان جهان از روسیه حضور دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی