بازدید 3817
۲

جریمه شرکت‌ سنگاپوری به بهانه نقض تحریم‌های ایران

کد خبر: ۷۲۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 25 August 2017
دفتر کنترل اموال خارجی خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک شرکت مستقر در سنگاپور را به اتهام نقض قوانین تحریم‌های آمریکا علیه ایران جریمه کرده است.

 به گزارش فارس، دفتر کنترل اموال خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا بامداد جمعه اعلام کرد با یک شرکت خدمات نفتی و حفاری مستقر در سنگاپور برای حل و فصل اتهامات مربوط به نقض تحریم‌های ایران به توافق رسیده است.

دفتر کنترل اموال خارجی که مسئول برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های تحریمی آمریکا است گفته شرکت «COSL Singapore» موافقت کرده برای حل و فصل اختلافات پیرامون ۵۵ مورد نقض قوانین تحریمی آمریکا مبلغ ۴۱۵۳۵۰ دلار به عنوان جریمه پرداخت کند.

مطابق این ادعا، شرکت سنگاپوری متهم است بین تاریخ‌های اکتبر ۲۰۰۷ تا فوریه ۲۰۱۳، از طریق شرکت‌های تابعه خود ۵۵ مورد سفارش مربوط به تجهیزات سکوهای نفتی را از ایالات متحده آمریکا به سنگاپور و امارات و در نهایت به سکوهای نفتی مستقر در آب‌های سرزمینی ایران صادر کرده و یا برای صادرات آنها تلاش کرده است.

شرکت سنگاپوری چندین شرکتی است که در روزهای گذشته به بهانه نقض قوانین تحریم‌های آمریکا درباره ایران جریمه می‌شود.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی اخیراً با تشریح ساز و کارهای حقوقی زیربنای اعلام این جرایم، این اقدامات را جدیدترین راهکار دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای جلوگیری از تجارت مشروع شرکت‌های بین‌المللی با ایران در دوران پسابرجام خوانده است.

به نوشته وال‌استریت‌ورنال، جرایم این شرکت، بار دیگر موضوع احتیاط شرکت‌ها برای تجارت با ایران پیش می‌کشد. کارشناسان مسائل حقوقی به این روزنامه گفتند سیاست‌های زیربنای این جرایم می‌تواند تجارت مشروع با ایران در دوران پس از توافق هسته‌ای را دچار مشکل کند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
به تاريخ تجارت با ايران توجه شود. تاريخ ذكر شده قبل از برجام بوده است.
پیراهن عثمانی دیگر.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار