بازدید 9426
۱

انتصاب یک بانو در دولت روحانی

کد خبر: ۷۲۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 24 August 2017
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی با اشاره به رویکرد رییس محترم جمهور در جهت استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر، «بهاره کشفی» را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی آمده است:
 
«سرکار خانم بهاره کشفی
بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با عنایت به رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، سرکار عالی را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح منصوب می‌نمایم.
 
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.
 
گفتنی است خانم «بهاره کشفی» فرزند شهید، دارای فوق لیسانس حقوق بوده و در حال اتمام دوره دکتری در رشته حقوق بین الملل است.
 
وی پیش از این به عنوان مشاور و مدیر امور حقوقی در سازمان ها و شرکت‌های وابسته به وزارتخانه‌های «صنعت، معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» مشغول به فعالیت بوده است.»
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
اقای روحانی بیشترین ارا را خانمها به شما دادند ولی شما در حق خانمها بی عدالتی وبی توجهی..........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها