بازدید 4110

لزوم ارسال لایحه اصلاح نظام بانکی به مجلس

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر لزوم ارسال لایحه نظام بانکی به مجلس گفت: کمر تولید داخلی زیر چرخ سودهای سنگین بانکی به طور کامل شکسته می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 16 August 2017
محمداسماعیل سعیدی در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه، 25 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به رئیس جمهور درباره لزوم اصلاح نظام بانکی کشور، گفت: نیاز است لایحه اصلاح نظام بانکی در این شرایط حساس برای رفع موانع تولید و حل مشکل سرمایه‌گذاری در این بخش به مجلس ارائه شود چرا که دولت اگر بیش از این غفلت کند کمر تولید داخلی زیر چرخ سودهای سنگین بانکی به طور کامل شکسته می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه به رفع مشکلات صندوق‌های بازنشستگی کشور شد و افزود: اگر امروز این موضوع علاج نشود فردا دیر بوده و ایران نیز گرفتار مشکلاتی می‌شود که کشورهای اروپایی هم اکنون گرفتار آن هستند.

وی در ادامه خواستار توجه به هم ترازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شد و ادامه داد: بارها همسان سازی حقوق بازنشستگان قول داده شده اما به آن عمل نشده است.

سعیدی یادآور شد: کمربندی ایلخچی از توابع شهرستان اسکو با توجه به اینکه در مسیر استان‌های آذربایجان غربی و کردستان قرار گرفته است هر روز شاهد ترافیک سنگین، راهبندان شدید بوده که باید سریعا برای رفع آن اقدام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در اجرای فازهای متوقف شده بزرگراه تبریز- ارومیه تأکید کرد.

وی در تذکری به وزیر نیرو خواستار توجه جدی به تأمین آب کشاورزی کشاورزان و باغداران شهرهای واقع در حاشیه آذرشهر، اسکو و دریاچه ارومیه که به شدت مشکل دارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم تعیین تأمین اعتبارات تأسیسات فاضلاب شهرهای دریاچه ارومیه و تبریز که تاکنون در این زمینه اقدامی نشده است، تأکید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل