بازدید 17370
۱

لحظه دستگیری داعشی‌های حامل "مادر شیطان"

دستگاه امنیت فدرال روسیه فیلم لحظه دستگیری عناصر گروه تروریستی داعش را که در حال زمینه سازی برای حملات تروریستی در وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید مسکو بودند منتشر کرد.
کد خبر: ۷۲۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 14 August 2017
آخرین خبر نوشت: دستگاه امنیت فدرال روسیه فیلم لحظه دستگیری عناصر گروه تروریستی داعش را که در حال زمینه سازی برای حملات تروریستی در وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید مسکو بودند منتشر کرد.

در تجزیه و تحلیل مواد منفجره همراه بازداشت شدگان ماده «تری پرواکسید استون» کشف شد که بسیار خطرناک است.

از این ماده به ندرت استفاده می شود؛ زیرا بیش از اندازه فرار و حساس است. فرایند ساخت مواد منفجره بر اساس آن فوق العاده خطرناک بوده و لذا هر ازگاهی به نوشته رسانه ها، تروریست ها آن را «مادر شیطان» می نامند.

دستگاه امنیت فدرال روسیه امروز دوشنبه از دستگیری یک تیم وابسته به داعش خبر داد و اعلام کرد اعضای این تیم درصدد انجام حملات تروریستی در وسایل حمل و نقل عمومی و بخش های تجاری مسکو بوده اند.
 
تعداد بازدید : 3088

دستگاه امنیت فدرال همچنین از دستگیری اعضای این گروه تروریستی از جمله نماینده داعش، کارشناس مواد منفجره و دو تروریست انتحاری خبر داد.

نیروهای امنیتی روسیه، علاوه بر این، یک آزمایشگاه تولید مواد منفجره و بمب را در اطراف مسکو کشف کردند.

بر اساس اعلام سرویس فدرال امنیت روسیه، ۴ عنصر تکفیری وهابی داعش قصد داشتند با استفاده از بمب «مادر شیطان» در وسایل نقلیه و مراکز تجاری مسکو دست به اقدامات تروریستی بزنند.

یکی از بازداشت شدگان شهروند روسیه و ۳ نفر دیگر از کشورهای آسیای مرکزی بودند.

سرویس فدرال امنیت روسیه ضمن انتشار فیلم ویدئویی بازداشت تروریست های تکفیری وهابی داعش اعلام کرد که این افراد در حال آماده سازی مقدمات لازم برای مبادرت به اقدام تروریستی در وسایل نقلیه و مراکز تجاری مسکو بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چندبار یک جمله در خبر تکرار می کنید!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار