بازدید 3311
۱

درس معرفت برانکو به پرسپولیسی های مدعی

یکی از نزدیکان برانکو در محفلی خصوصی تائید کرده این مربی کروات بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان از دستمزد و حق خود را از پرسپولیس طلب دارد اما صحبتی نمی کند.
کد خبر: ۷۲۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 13 August 2017
در حالی که بسیارب از طلبکاران داخلی پرسپولیس با فشار آوردن به این باشگاه در این اوضاع وخیم دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند، سرمربی خارجی این تیم بار دیگر درس معرفت داد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از نزدیکان برانکو در محفلی خصوصی تائید کرده این مربی کروات بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان از دستمزد و حق خود را از پرسپولیس طلب دارد اما در جهت  حفظ آرامش تیم, صحبتی نمی کند.

این در حالی ست که سرمربی محبوب اهل کرواسی پرسپولیس را به تیمی قدرتمند بدل کرده و دو جام با این تیم فتح کرده است اما باز هم هیچ ادعایی برای گرفتن حقوق مندرج در قرارداد آن هم بصورت فوری ندارد. او سکوت می ند تا خیلی از داخلی هایی که مدعی عشق به پرسپولیس هستند، شرمنده شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام خدمت همه دوستان متفکر
آقای برانکو در حالی درس معرفت میده که سودش تو جیبه خودش میره یه چیزیی فراتر از طلبشه... آقای برانکو اگر راست میگه در زمانی که سرمربی پرسپولیس نبود از این معرفتا خرج میکرد...داداش من تابناک جان تمام ماهایی که مدعی حق و حقوقمون هستیم زمانی که تو تیم بودیم از جون مایه میذاشتیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل