بازدید 6856
۵

زمان خروج پراید از خط تولید

کد خبر: ۷۱۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 09 August 2017
خروج پراید از خط تولید تا  ١٧ماه دیگر خبری بود که مدیرعامل سایپا در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد و خطاب به خریداران این خودرو اطمینان داد که تا سالیان متمادی قطعات آن تأمین می‌شود و مشکلی در این خصوص به وجود نمی‌آید.
 
به گزارش روزنامه ایران، از سویی به کسانی که می‌خواهند خودروی ارزان قیمت بخرند وعده داد که تا پایان سال از پلتفرمsp0 دو محصول ارزان قیمت را وارد بازار کند تا مشتریان نارنجی پوش جاده مخصوص به غیر از کوئیک، تیبا و ساینا انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. وقتی استانداردهای خودرو از  ٥٣گانه به ٨٣ گانه ارتقا یافت خبر حذف دو خودرو پژو٤٠٥ و پراید سرزبان‌ها آمد.چرا که این خودروها نمی‌توانند استانداردهای جدید را پاس کنند. حال سایپایی‌ها عنوان کردند قبل از اجرای استانداردهای جدید یعنی دی ماه ٩٧ می‌خواهند پراید را کنار بگذارند و برای اینکه قشر آسیب پذیر جامعه امکان انتخاب خودروهای جدید و با کیفیت را داشته باشد بیش از ٥ محصول را تا پایان سال معرفی خواهند کرد.
 
مهدی جمالی در ادامه به همکاری با رنو اشاره کرد و گفت: با امضای قرارداد سه جانبه رنو (رنو- سازمان گسترش- پرتو نگین ناصح) باید نحوه همکاری‌های جدید را تعریف کنیم به گونه‌ای که بتوانیم محصولات جدید این مجموعه را وارد خط تولید سایپا کنیم.
 
وی گریزی هم به قرارداد تندر٩٠ زد و گفت: همه می‌دانند قرارداد تندر٩٠ موفقیت‌آمیز نبود لذا در همکاری‌های جدید که بزودی مذاکرات آن آغاز می‌شود می‌خواهیم موضوع صادرات و داخلی‌سازی را با جدیت دنبال کنیم.اگر رنو به خواسته‌های ما توجه نکند شاید همکاری‌های جدید با آنها ادامه پیدا نکند.البته تا زمانی که محصولات ال ٩٠ و بی‌٩٠ تولید شود همکاری ما با رنو ادامه دارد. وی درباره اینکه سهم چینی‌ها در محصولات سایپا افزایش یافته است گفت: با پلتفرم جدیدی (SP0)که در سایپا طراحی شده، قول می‌دهم محصول آن تا پایان سال عرضه شود.
 
جمالی با بیان اینکه خودروسازی هستیم که می‌توانیم محصول تولید و به بازار عرضه کنیم، اظهار کرد: این خودرو که اوایل اسفند ماه معرفی می‌شود، کاملاً ایرانی بوده و همه سلایق را تأمین خواهد کرد. همچنین روی این مگاپلتفرم سالانه حداقل دو خودرو طراحی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بزودی و حداکثر تا اوایل شهریور ماه پیش فروش خودروی کوئیک را آغاز خواهیم کرد، اظهارداشت: این خودرو آبان ماه وارد بازار می‌شود همچنین مطالعات در زمینه قیمت‌گذاری هم در حال انجام است به طوری که همزمان با آغاز پیش فروش قیمت را به صورت قطعی اعلام می‌کنیم تا مشتریان بتوانند براحتی خرید کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
جشن خداحافظی از پراید و 405 مهمتر از جشن خودکفایی در تولید گندم و بنزین یا ریشه کنی بیسوادی هست!!!
پراید که از ماشین های دیگه بهتره...
نگران نیستند مردم عزیز و فهیم و سر به زیر، کوییک نوه پراید است. پراید به تیبا، تیبا به ساینا و حالا ساینا به کوییک. همه یک چیزند
شرم آور است تولید ارابه مرگ نه تنها باید فورا متوقف شود بلکه باید مدیران سایپا به خاطر اینهمه خسارت جانی و مالی به دارندگان پراید محاکمه شوند
بهتر بود با پژو سیتروئن مذاکره و زانتیا را جایگزین پژو ۴۰۵میکردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان